Rectificatie op Hadware info
Hoi Freddy,
Ik ben jou dan excuses schuldig ik had dit inderdaad niet gelezen, dit houdt in dat de fout helemaal bij mij ligt.
Ik moet dan ook even mijn reactie op Hardware info aanpassen.
Alvast bedankt voor de tip, nogmaals ik ben super tevreden met mijn aankoop die ik bij jullie heb gedaan, en met de keuze mogelijkheid van koerier zal ik in de toekomst nog veel bij jullie kopen.
Het is jammer dat ik zo een slechte ervaring heb met GLS ik heb in het verleden al eens 20 Km moeten rijden om een pakketje op te halen, omdat ik volgens GLS niet thuis was, maar ondertussen een hele dag heb zitten te wachten, dit zijn nare ervaringen.
Maar dat is bij jullie dan niet meer van toepassing. Ik zal vandaag nog mijn reactie op de site van hardware info aanpassen.
Groet, Frans
Added after 34 minutes:
Hoi Freddy,
Onderstaande reactie heb ik op Hardware info geplaatst:
Hallo allemaal,
Ik moet even rectificatie plaatsen op mijn vorige bericht omtrent aankopen bij HyghFlow.
Ik had geschreven dat zij hun pakketten met GLS verzenden, en ik daar niet vrolijk van werd gezien mijn slechte ervaringen met dit koeriersbedrijf.
Wat ik echter heb overzien is dat men zelf kan kiezen welke koerier jou pakket bezorgt.
Deze keuze kan men tijdens het afronden van de bestelling maken, en wel op de pagina waar men de de wijze van betaling moet kiezen, daar staat rechtsonder vermeld hoe men het pakket verzonden wil hebben.
Hiervoor mijn welgemeende excuses naar HyghFlow toe, het was mijn eigen fout.
Wat mij betreft krijgt HyghFlow van mij vijf sterren, het is echt een top bedrijf.
Ook wil ik nog vermelden dat HyghFlow direct reageert op reacties, en tevens met goede informatie en oplossingen komt.
Hyghflow is een van de weinige webshops die zo snel reageren het schijnt dat zij alles doen om jouw als klant tevreden te houden.
Met vriedelijke Groet,
Frans Starmans