• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Aankoop Producten

Frans Starmans

New member
Hallo medewerkers van HighFlow,

Ten eerste wil ik mededelen dat ik uiterst tevreden ben over de door mij aangekochte producten bij uw bedrijf, ook de snelle verzending en verwerking van de betaling zijn prima in orde.

Het enige jammere is dat u de artikelen doet verzenden via het koeriersbedrijf GLS, de door mij bestelde artikelen zijn door uw bedrijf de zelfde dag (vrijdag 23-05) nog bij GLS afgeleverd ik heb ze echter pas laat in de middag vandaag (maandag 26-5) ontvangen. Mijn ervaring met GLS is niet bepaald goed te noemen en met mij nog vele anderen die klagen over de ervaringen met GLS, het internet staat er vol van, ik zou u dan ook willen aanraden met een ander koeriersbedrijf zaken te doen, zoals bijvoorbeeld POST NL of DHL, ik betaal liever wat meer aan verzendkosten en weet dat het door mij te ontvangen pakket in goede handen is en inderdaad binnen 24 uur geleverd wordt.
Ik wil in de toekomst nog meer artikelen bij uw bedrijf willen kopen, maar ben wel bang dat ik soms dagen zit te wachten op de door mij bestelde producten, ik heb dit jammer genoeg al vaker als een keer mee moeten maken.
Kan ik de artikelen die ik in de toekomst bij u bedrijf wil bestellen ook via door een van de boven genoemde koeriersbedrijven toegezonden krijgen (eventueel tegen extra betaling)?

Verder kan ik alleen maar zeggen dat uw organisatie een groot aanbod heeft en ook een prima en overzichtelijke website, ik ben een zeer tevreden klant, en zal anderen mensen aanraden om uw site eens te bezoeken :023::023:

Met vriendelijke groet,
Frans Starmans
 
GLS levert overigens niet in het weekend. Dus als je vrijdag besteld en je wilt in het weekend al gaan klussen, dan heb je niets aan GLS.

Bestel je voor 13:30 uur op vrijdag, dan is het 9 van de 10 keer zaterdag in huis mits je voor PostNL gekozen hebt (mits de betaling ook direct binnen is, denk aan Ideal):



Op andere werkdagen is er weinig aan de hand en is GLS ook gewoon een optie.
 
Rectificatie op Hadware info

Hoi Freddy,
Ik ben jou dan excuses schuldig ik had dit inderdaad niet gelezen, dit houdt in dat de fout helemaal bij mij ligt.
Ik moet dan ook even mijn reactie op Hardware info aanpassen.
Alvast bedankt voor de tip, nogmaals ik ben super tevreden met mijn aankoop die ik bij jullie heb gedaan, en met de keuze mogelijkheid van koerier zal ik in de toekomst nog veel bij jullie kopen.
Het is jammer dat ik zo een slechte ervaring heb met GLS ik heb in het verleden al eens 20 Km moeten rijden om een pakketje op te halen, omdat ik volgens GLS niet thuis was, maar ondertussen een hele dag heb zitten te wachten, dit zijn nare ervaringen.
Maar dat is bij jullie dan niet meer van toepassing. Ik zal vandaag nog mijn reactie op de site van hardware info aanpassen.

Groet, Frans

Added after 34 minutes:

Hoi Freddy,

Onderstaande reactie heb ik op Hardware info geplaatst:

Hallo allemaal,
Ik moet even rectificatie plaatsen op mijn vorige bericht omtrent aankopen bij HyghFlow.
Ik had geschreven dat zij hun pakketten met GLS verzenden, en ik daar niet vrolijk van werd gezien mijn slechte ervaringen met dit koeriersbedrijf.
Wat ik echter heb overzien is dat men zelf kan kiezen welke koerier jou pakket bezorgt.
Deze keuze kan men tijdens het afronden van de bestelling maken, en wel op de pagina waar men de de wijze van betaling moet kiezen, daar staat rechtsonder vermeld hoe men het pakket verzonden wil hebben.

Hiervoor mijn welgemeende excuses naar HyghFlow toe, het was mijn eigen fout.
Wat mij betreft krijgt HyghFlow van mij vijf sterren, het is echt een top bedrijf.
Ook wil ik nog vermelden dat HyghFlow direct reageert op reacties, en tevens met goede informatie en oplossingen komt.
Hyghflow is een van de weinige webshops die zo snel reageren het schijnt dat zij alles doen om jouw als klant tevreden te houden.

Met vriedelijke Groet,
Frans Starmans
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
ForresT advies aankoop Nikon D3200 Fotografie, Film en Video 7
J Advies bij aankoop fototoestel (midrange/highend) Fotografie, Film en Video 37
R 1e aankoop positief/negatief HighFlow Testimonials / Shopreviews 5
sir serial Wat is je beste aankoop/deal op pc gebied ooit? Algemene Discussies 34
N Aankoop camera Hardware & Software 11
J aankoop logitech z-5500 Hardware & Software 11
D advies bij aankoop waterkoeling [300-350€] Advies Waterkoeling Setup 32
Das Experiment iCue Link producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Jason Nieuwe Noctua producten: NH-U12A CPU koelers, Fans en Heatsink covers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Paas actie 2019! 15% korting op EK custom loop en SC op alle producten! HighFlow Computer Cooling Shop 0
F Combineren van producten Advies Waterkoeling Setup 4
Freddy Nieuwe NZXT HUE2 producten, AER RGB 2 fans, Ambient Light, Cable Comb, Underglow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Koolance producten en ander merk fittingen Waterkoeling 2
B de juiste waterkoeling producten voor een beginner Advies Waterkoeling Setup 8
Slader bitspower white producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Sw333t Koolance producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 18
JeanPaul [VERKOCHT] Diversen Waterkoeling + air producten (MOETWEG !) Verkocht 2
S Freddy...graag feedback op deze producten... HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Sw333t Streacom producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Alex [IN-ACTIVE] verscheidene koel producten Verkocht 16
DeKentering Beste setup met de producten die ik heb?? Waterkoeling 3
Sw333t Sharkoon Producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
B Nieuwe Aquacomputer producten :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Legendary1985 [VERKOCHT] MEGA opruiming verschillende koel producten] Verkocht 10
Sw333t Bay producten en hardware set HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
C 2 Producten gezocht voor mijn Raven! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
animal baars Het grote "Ik twijfel tussen twee producten" topic Electronica 20
animal baars Producten in verkeerde categorie? Hier melden aub HighFlow Webshop 5
vgojef Nieuw met WC graag hulp bij mijn producten Advies Waterkoeling Setup 32
P [IN-ACTIVE] Div producten Gevonden 17
Freddy Nieuwe Koolance producten op voorraad (2011-07-27) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Ant Nieuwe Bitspower Producten, o.a. Carbon Black fittings etc., hier melden aub HighFlow Product Suggesties en Nieuws 182
Johnny Gesealde producten uitpakken voor foto?! Te Koop 25
Asphiax Advies over combinaties van producten voor eerste WC Build Advies Waterkoeling Setup 27
Sw333t VLSystem producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 22
Freddy mnpctech producten, hier aanvragen :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 26
Source Lamptron Producten, o.a. Noise Isolation Strip HighFlow Product Suggesties en Nieuws 71
R EK-FC Bridge producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Demolisher Bitspower True silver/gold fittingen en andere nieuwe producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 33
ShockRaver Info over de producten. HighFlow Webshop 2
Freddy GRATIS Koolance Sticker of Casebadge bij Koolance producten! HighFlow Computer Cooling Shop 3
Quadcore How its made (Producten zoals Laing pompen, CPU's etc.) Handleidingen en Installatie Tips 9
Freddy Opruiming: OP = OP / o.a. EOL producten HighFlow Computer Cooling Shop 0
M Danger Den producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 22
A CoolIT producten? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15
X Logitech breidt G-serie uit met drie producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 111
D Swiftech nieuwe producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
Freddy Bitspower producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 128
Freddy Gratis Noctua Goodies bij Noctua producten HighFlow Computer Cooling Shop 28
Freddy Heleboel nieuwe producten HighFlow Computer Cooling Shop 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan