Busterben Procrastinator 30 september 2009 #1 paar items voor request: de aplus el diablo advance razer moray plus pax ed. maar normaal zwart mag ook
paar items voor request: de aplus el diablo advance razer moray plus pax ed. maar normaal zwart mag ook
Freddy Administrator Forumleiding 30 september 2009 #3 Toegevoegd Aplus El Diablo Advance CS-EL Razer Moray Plus Earphones - Black
Busterben Procrastinator 30 september 2009 #4 thanks freddy. razer+ is voor mij echt een uitkomst :020: is er trouwens nog wat aan de prijs van de diablo te sleutelen ? bij ene zercom is ie iets meer dan 20 piek goedkoper :085:
thanks freddy. razer+ is voor mij echt een uitkomst :020: is er trouwens nog wat aan de prijs van de diablo te sleutelen ? bij ene zercom is ie iets meer dan 20 piek goedkoper :085:
Freddy Administrator Forumleiding 30 september 2009 #6 haha idd erg prijzig, hopelijk is de kwaliteit er ook naar. Maar van Razer kan je dat wel verwachten @ Busterben, Ik zal morgen checken of andere distributeurs deze kunnen leveren voor een betere prijs. Zo ja, dan geef ik hier een update.
haha idd erg prijzig, hopelijk is de kwaliteit er ook naar. Maar van Razer kan je dat wel verwachten @ Busterben, Ik zal morgen checken of andere distributeurs deze kunnen leveren voor een betere prijs. Zo ja, dan geef ik hier een update.
Busterben Procrastinator 5 oktober 2009 #7 is er al wat meer bekend over de prijs van de A+ freddy? ow. en ligt het aan mij of is de monsta black niet meer in de shop?
is er al wat meer bekend over de prijs van de A+ freddy? ow. en ligt het aan mij of is de monsta black niet meer in de shop?
Freddy Administrator Forumleiding 5 oktober 2009 #8 De prijs kan helaas niet lager. Er zijn beperkt aantal leveranciers die deze leveren en hanteren allen dezelfde prijs De Monsta Black is EOL. De witte is ook EOL, maar we hebben daarvan nog paar stuks op voorraad.
De prijs kan helaas niet lager. Er zijn beperkt aantal leveranciers die deze leveren en hanteren allen dezelfde prijs De Monsta Black is EOL. De witte is ook EOL, maar we hebben daarvan nog paar stuks op voorraad.