Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Update! 1

Zo, nu eerst maar eens een update doen...

Gister een pakketje binnengekregen :D

Freddy bood aan om mijn bestelling vast te versturen, aangezien hij ook nog wacht op het binnenkomen van mijn Lamptron controller...

Al uitgepakt:

Allereerst heb ik dan de pomp-top geïnstalleerd, en ff de fittingen op het EK blok gedraaid. En het ziet er érg goed uit vind ik zelf.

Crappy foto; maar ik vind EK Supreme HF Acetal met Bitspower Matt Black fittingen erg gaaf :098:

Daarna ben ik gaan kijken of het 360 rad nu werkelijk zou gaan passen :D

Oei dit kon wel eens een probleem gaan worden...

De bovenkant ga ik nog mooi maken met een plaat aluminium.

Gelukkig heeft een collega van mij nog wat staan en dat mag ik hebben :D

Voor nu staat er er zo bij:

Uiteindelijk heb ik maar besloten om de fans in push configuratie te gaan installeren, hier komen dan later nog wel foto's van.

Verder dan een korte mock-up ben ik toch niet gekomen, aangezien ik zo stom geweest ben om maar 1 meter tygon te bestellen (ik had de bestelling 3 keer moeten doorlezen).

Bovendien ga ik nog wat 90 en 45 graden bochten nodig hebben.

Maar voor nu is het budget ff op, dus dat komt met een week of 2 wel.

Zodra de controller binnen is maak ik wel wat meer overzichtsfoto's.

In ieder geval heb ik gelijk ff ruimte gemaakt om bij de backplate te kunnen:

Nog te doen:

Plaat aluminium op maat maken voor de bovenkant.

Het idee is dan om 3 gaten te maken zo groot als een fan, en deze af te dekken met een zwarte fangrill, voor de looks :D

De case van binnen (mat)zwart spuiten

Kabelsleeving kopen en installeren.

De kleur ben ik nog niet over uit, ik denk dat wit of blauw mooi bij de rest zal passen.

Plexiglas kopen en een window maken in het sidepanel.

Dit paneel heeft stock namelijk een aantal gaten voor o.a. 80mm fans en dit staat nu niet mooi. waarschijnlijk maak ik het window zo groot mogelijk zodat ALLES zichtbaar is.

Maar eerst!!!

Bestellen:

2x 45graden adapters

2x 90graden adapters

2 meter Tygon

Eerder heb ik de waterkoeling niet aan het draaien..

Looks/kleuren

Buitenkant: ruw aluminium en zwart.

Sidepanel met clear plexi. Vanwege het blauw binnenin, geen getint glas.

Binnenkant: mat-zwart met blauwe slangen en bp matt black fittingen.

Vandaar dat ik nog twijfel of ik straks witte, blauwe of gewoon zwarte sleeving ga doen.

Any thoughts?

(mijn idee is in ieder geval dat deze build toch wel een stuk langer gaat duren dan ik dacht, maar dat geeft niet :D ik vermaak me er prima mee!)

Terug
Bovenaan