Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Haha als de spulletjes dr zijn moeten we maar een keer een weekendje prikken Heb eigenlijk zelf nog nooit WC geinstalleerd (wel veel over gelezen ), wel kan ik je helpen met cpu/gpu koelers installeren en decoupeerzagen .Maargoed. Ik ben zelf niet zo'n voetbalfan en mn opa & oma waren op bezoek (verjaardag van mijn zusje). Wel ben ik effe (tot een uur of 10) in de stad geweest. Om het maar zo te verwoorden. Het was nogal druk in mijn mening.Dr was volgens mij ook wel flink gezopen. Je moet oppassen waar je liep, want overal lag glas en/of braaksel
Haha als de spulletjes dr zijn moeten we maar een keer een weekendje prikken Heb eigenlijk zelf nog nooit WC geinstalleerd (wel veel over gelezen ), wel kan ik je helpen met cpu/gpu koelers installeren en decoupeerzagen .
Maargoed. Ik ben zelf niet zo'n voetbalfan en mn opa & oma waren op bezoek (verjaardag van mijn zusje). Wel ben ik effe (tot een uur of 10) in de stad geweest. Om het maar zo te verwoorden. Het was nogal druk in mijn mening.
Dr was volgens mij ook wel flink gezopen. Je moet oppassen waar je liep, want overal lag glas en/of braaksel