Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als je de Rampage black haalt en je wilt de casebadge die erbij komt verkopen , kan je mij steeds mailen. , van asus heb ik sinds de RIIE alle badges, alleen die van de black mis ik , EVGA heb ik ook alle , tezamen met MSI, AMD,Intel en nog wat andere.
Ik ga ervan uit dat in de handleiding te vinden is waarvoor de ring gebruikt wordt. Op de site van Aqua computer kan je de handleiding vinden.
Ik ga ervan uit dat de ring in de sensor geplaatst wordt om zo een nauwkeuriger uitlezing te krijgen in bepaalde situaties. De sensor meet de flow door middel van drukverschil aan de ingaande kant en de uitgaande kant. Bij te weinig restrictie(weinig flow) kan de sensor gaan afwijken en dient de ring geplaatst te worden voor een goede werking.
Push/pull ziet er inderdaad mooi uit en het zou wel moeten passen.
Zolang je maar niet de 80 mm radiators hebt.
Edit: Heb de cijfers er ff bijgehaald.
Aan de bovenkant heb je 110 mm ruimte voordat je het moederbord raakt
Aan de onderkant heb je van links naar rechts (of voor naar achter, het is maar hoe je het bekijkt) 220 mm en de ruimte tussen de window kant en PSU heb je 115 mm
Vandaag allemaal klein spul gekregen van HF, en de mobo tray van coldzero.
Wat een boel kleine onderdelen bij die mobo tray,Benieuwd hoe we dat moeten bevestigen.
Er is al iets onderweg naar mij vanuit Portugal. Ik had ff onderzoek gedaan en zelf een midplate maken was duurder dan bestellen ... dus heb dat maar gedaan :lol:. DHL geeft aan dat het pakketje net vertrokken is uit Lissabon.
Carbon wrap is makkelijk aan te brengen, beetje het zelfde idee als een screen protector voor je telefoon. echte carbon fiber wens ik je veel succes mee