kier
Member
Helaas was het deze week een week van wachten op m,n plaatjes acryl
gisteren had ik eindelijk m,n spulletje binnen, en ben gelijk gaan zagen, knippen, plakken en buigen
dus helaas is de update niet super groot, maar niet onbelangrijk
ik had bestelt: acryl rood doorzichtig, omdat het uv rood te erg eruit sprong, en om nou een kapje te maken van uv rood, geloof me maar, is nie mooi
dus na enige zaag en buig werkzaamheden, een kapje met de vorm van de sli bridge en de EK bridge
en nog een gaatje erin gemaakt voor de 2e uitloop
Sli-bruggetje zwart gespoten en busjes erin
Onderaan de EK bridge komt de toevoer, met behulp van een standaard Bitspower 12mm Sli buisje
Voor de zij uitloop was het een ander verhaal, deze lengte heeft bitspower niet, dus had ik 12mm buis bij bouwplastic bestelt en deze op maat gemaakt
Rode buisjes erom
Het geheel eerst ff in elkaar zetten
Aardig recht gebogen
En nog wat extenders geplaats om de toevoer slang zo recht mogelijk te krijgen
En nog een gat in de achterkant geboord voor een fillpoort, deze buis heeft totaal geen functie, maar ziet er wel sjiek uit
Doppie erop, en weer klaar om te vullen
En nog een bling, bling foto
En een totaal plaatje
Net weer gevuld en ontlucht, vanavond alle verlichting verder aansluiten en alles in elkaar zetten
Wordt vervolgd
Grtzzz.
gisteren had ik eindelijk m,n spulletje binnen, en ben gelijk gaan zagen, knippen, plakken en buigen
dus helaas is de update niet super groot, maar niet onbelangrijk
ik had bestelt: acryl rood doorzichtig, omdat het uv rood te erg eruit sprong, en om nou een kapje te maken van uv rood, geloof me maar, is nie mooi
dus na enige zaag en buig werkzaamheden, een kapje met de vorm van de sli bridge en de EK bridge
en nog een gaatje erin gemaakt voor de 2e uitloop
Sli-bruggetje zwart gespoten en busjes erin
Onderaan de EK bridge komt de toevoer, met behulp van een standaard Bitspower 12mm Sli buisje
Voor de zij uitloop was het een ander verhaal, deze lengte heeft bitspower niet, dus had ik 12mm buis bij bouwplastic bestelt en deze op maat gemaakt
Rode buisjes erom
Het geheel eerst ff in elkaar zetten
Aardig recht gebogen
En nog wat extenders geplaats om de toevoer slang zo recht mogelijk te krijgen
En nog een gat in de achterkant geboord voor een fillpoort, deze buis heeft totaal geen functie, maar ziet er wel sjiek uit
Doppie erop, en weer klaar om te vullen
En nog een bling, bling foto
En een totaal plaatje
Net weer gevuld en ontlucht, vanavond alle verlichting verder aansluiten en alles in elkaar zetten
Wordt vervolgd
Grtzzz.