• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

4870X2 werkt niet naar behoren

Werkt de kaart nou wel nog in je main PC of krijg je dan ook piepjes? Heb namelijk hier ook een Club3d 4870X2 en je screens zien er zover ik weet gewoon uit zoals ze moeten uitziet.. Dat CF niet geenabled is in Catalyst op een 4870x2 is normaal.. Wat krijg je als je bij GPUz onderin kijkt bij crossfire? Bij mij: "Enabled (2 GPUs) Sideport Off"

Probeer anders nog ff met rivatuner te kijken of de 2e GPU wel werkt met een game die crossfire ondersteunt. Gewoon als je een game draait kijken of hij de 2e kaart omhoog klokt en of hij gebruikt word (extra handig met G15 LCD)

Ik heb namelijk ook een keer gehad dat er maar 1 core werkte op mijn huidige kaart, ma dit was een driver probleem dat ik met een oudere driver had opgelost.

Magoed als het hele ding gewoon nu niemeer opstart dan heb je hier niet veel aan :p

Nou, ik heb dmv een paar games de "dual card" optie gebruikt, en dat had geen enkele invloed op het aantal fps, maakte niet uit met welke driver.

Vorige week dinsdag was ik GRID aan het doen, ineens allemaal artifacts. Toen wou ik ff rebooten om te kijken of dat hielp, maar nee.. toen kreeg ik ineens een zwart beeld en 4 piepjes > hardware probleem. Andere videokaart erin, en het was verholpen.

Ook in GPU-Z of Everest stond dat Crossfire NIET enabled was.
Inmiddels heb ik hem RMA gedaan (gisteren om precies te zijn). Nu maar afwachten.

Je moet er bij alternate wel zelf achter aan blijven zitten en je niet van het kastje naar de muur laten sturen. zijn ze heel goed in.
En lees de voorwaarden goed door er staat ergens in de voorwaarden dat als het niet binnen een bepaalde tijd is gemaakt of retour van de fabriek dat je dan recht heb op een nieuw gelijkwaardig produkt.

Ik heb het zelf met een tagan voedig gehad en na 2 maanden kreeg ik gewoon een nieuwe van alternate want tagan had nog niets laten horen. Liepen ze alleen te zeiken dat ik de stroomkabel er niet bij had gedaan toen ik de oude voeding retour had gebracht, dus die hielden ze achter....

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
B Past EK ATI 4870x2 GPU waterblock op elke 4870x2 ? Waterkoeling 1
alain-s [VERKOCHT] Bitspower VG-A 4870X2 Verkocht 3
M Cooling voor mijn XFX 4870x2 Overige Koeling 9
Joren [IN-ACTIVE] 4870x2 Gevonden 0
wijthoef [VERKOCHT] Ati Radeon 4870x2 + WC blok Verkocht 14
E [INACTIVE] EK-FC 4870X2 CF - Plexiglas Gevonden 1
wijthoef Arctic Cooling Accelero Xtreme 4870X2 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
wijthoef Overstappen van WC naar Air, i7+4870x2 Overige Koeling 14
TeQ99 Wc setup advies am2+ en 4870x2 Advies Waterkoeling Setup 5
S Waterkoeling advies Silverstone Raven + 4870X2 Advies Waterkoeling Setup 1
jerome2710 4870x2's waterkoelen Advies Waterkoeling Setup 13
S Watercooling 4870x2 Waterkoeling 2
X [Waterkoeling setup] rond de €900, i7 920, evga classified volledig, 4870x2. Advies Waterkoeling Setup 11
R msi 4870x2 watergekoeld mem te heet ? Waterkoeling 18
E Vraag 4870X2 en E8400 Waterkoeling 5
Caveman 4870x2 ek wc blok montage ok? Waterkoeling 12
Caveman [Waterkoeling] €800 euro, E8600, 4870x2 Waterkoeling 40
S 4870x2 in cross 1 fan niet in te stellen Hardware & Software 14
D swiftech 4870x2 caldera heatsink leverbaar? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
nootje Zalman LQ1000 voor 4870X2 CF + i7 940 Waterkoeling 12
Johnny Watergekoelde 4870x2 Hardware & Software 14
damunk EK 4870X2 Waterblock Waterkoeling 19
Johnny 4870x2 Dead On Arrival Hardware & Software 74
Johnny 4870x2 + voeding Hardware & Software 17
D DD FC 4870x2 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Johnny 4870x2 Hardware & Software 20
D Mcw60-r 4870x2 Waterkoeling 26
N Advies waterkoeling 2x 4870X2 CFx Advies Waterkoeling Setup 45
HighFlow *Opgelost* Webshop werkt niet met Edge browser HighFlow Webshop 2
M Gpu werkt niet mee Problemen & Oplossingen 3
K pomp werkt niet Waterkoeling 5
D Flowmeter werkt niet Waterkoeling 4
Bl4ckj4ck666 NZXT Kraken Z73 AIO + ASUS ROG Strix X570-e gaming, pomp werkt niet Problemen & Oplossingen 7
C Aqua Computer Ultitube D5 Pro 100 RGBpx ring werkt niet Handleidingen en Installatie Tips 1
X nzxt usb hub werkt niet na behoren Hardware & Software 1
iSP Vraag over ripple en/of werkt de voorgestelde setup? Electronica 6
G HELP! Alphacool/Laing DDC T1 werkt niet goed Waterkoeling 7
V Swiftech h240x2 prestige werkt niet na installatie! HighFlow Computer Cooling Shop 5
AQuAKiNG ondertiteling popcorn time werkt niet meer Problemen & Oplossingen 3
S Nzxt Sentry 3 Fan Controller werkt niet met alle fans? Overige Koeling 9
C sli werkt ineens nietmeer Problemen & Oplossingen 25
T Fancontroller werkt niet bij bepaalde fans Hardware & Software 3
joostgvk Ultra Bright Cold UV Light - 30cm QUAD set werkt niet? Cases en Modding 7
mukkel iDEAL werkt niet i.c.m. Waardepunten HighFlow Webshop 8
R Gebruik tegoedcoupon werkt niet HighFlow Webshop 4
L Cool n quiet werkt ineens niet meer Overclocking 0
D Muis werkt niet fullscreen mode in BF3 Problemen & Oplossingen 7
M Voeding werkt half Hardware & Software 6
NielsKorell Werkt dit of niet? Waterkoeling 7
jerome2710 Aquaero werkt niet naar behoren Waterkoeling 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan