• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

4780x2 of 2de 9800gtx?

Johnny

Moderator
Forumleiding
Hee mensen,

Ik ben net 1 dag terug van vakantie en heb nu 2 weken hardware nieuws gemist :(.

Ik wil een nieuwe videokaart gaan aanschaffen.

Ik heb zelf nu een PoV 9800gtx zou ik een 2de nemen? Of de nieuwe ati x2 nemen? Scheelt het veel qua prestaties? Ik moet dan automatisch een nieuw moederbord kopen, maar dat maakt niet uit.

B.v.d.

Johnny
 
9800 GTX 175 euro
4870X2 ongeveer 400 euro.

Als je voor de 4870X2 zou gaan, moet je dus jouw oude 9800GTX verkopen en dan nog geld bijleggen voor de 4870X2.

Ik weet niet of dat geld en moeite de prestatie verschil waard is.

Ik zou denk ik gewoon een 2e 9800GTX erin plaatsen.
 
Ik ga geen nieuwe hardware aanschaffen heb ik besloten, want ik kan elke game eigenlijk al gemakkelijk draaien met deze setup. Ik ga nieuwe beeldscherm aanschaffen. Welke weet ik nog niet, iemand tips? Anders maak ik wel een nieuwe topic aan
 
Die nieuwe T serie van Samsung is erg mooi. Ik haal denk ik de T220. (de tft van mijn vriendin is stuk, dus ik moet eerder een nieuwe halen dan gepland. Anders was t de T240 geworden)

Ontopic: als je een 2e 9800GTX zou halen, zou je ook een andere plank moeten en dan is t qua prijs niet zoveel verschil (400 voor een HD4870X2 of 175+ 225 voor een 9800GTX + een plank)
 
Wahah :p als ik iets wil kopen dan MOET ik het meteen hebben :p Ik kan alleen nergens vinden of je die rode streep aan de onderkant kan aanzetten want op
6958-SyncMasterT240Perspektive.jpg
schijnt die feller dan bij mij..
 
Volgens mij niet. Ik heb de televisie versie en dat is alleen als er licht op valt.

:icon_idea: Ik bedenk me ineens dat ik ff wacht met een nieuw beeldscherm. Heb ik een goede reden om te gamen op mijn 37" tv
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk vindt ik een "22 perfect om te gamen. Ik game dan welliswaar alleen fps's.

Heb de T260 en vindt hem echt te groot voor een fps. De kijkhoek is te groot
en het put je ook snel uit.

Kan een 37" best begrijpen voor een racegame en stel als shooter bij beiden
lijkt het me dat je een flinke afstand van het scherm moet nemen om normaal
te kunnen gamen.
 
Op den duur zal er wel een T220 of een T240 komen. Maar aangezien er deze maand eigenlijk ook een HD4870X2 op de planning staat.... wordt t dus denk ik even behelpen met de tv.
Het is overigens de 37" tv versie van de T220
23501.jpg


Maar die heeft als voordeel dat die 100Hz is. Dus dat kijkt een stuk ontspannener
Volgens mij namelijk is de T260 (maar ook de T240 en de T220) op de hoogste resolutie 60Hz.

Gheghe en nee Freddy ik kom niet met die 37"naar NWD.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan