• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

3DMARK06 Scores

005699-2.jpg
 
OMG nice score hoor.:118:
Maar ik had m eigenlijk hoger verwacht gezien die op 4.5 Ghz, DDR3 en high end Sli kan rekenen.

Desalniettemin een erg mooie score. Kan ik alleen maar van dromen.
Daar kom ik dan ook niet overheen als ik een 4870X2 heb.
 
OMG nice score hoor.:118:
Maar ik had m eigenlijk hoger verwacht gezien die op 4.5 Ghz, DDR3 en high end Sli kan rekenen.

Desalniettemin een erg mooie score. Kan ik alleen maar van dromen.
Daar kom ik dan ook niet overheen als ik een 4870X2 heb.

Vergeet niet dat dit met een dualcore is. Je ziet vaak hele hoge scores vanwege Qcore procs. Zou ik een Qcore gebruiken op 4gig zit ik wel op 24000 puntendenk ik want dat scheeld ongeveer 2000 punten

Vergelijk maar eens mijn
sm1 en sm2 score met andere kaarten die wel hoger scoren of gelijk scoren puur door een Qcore ghehe.
 
IK wou dat ik de Qx had. Dn zat ik ook wel rond de 27k met de qx op 4,5gig ghehe,

Ik bedoel rond de 26k want ik haal nu 4k met de E8600 op 4.5gig
En die Qx doet wel 8k op 4.5gig
 
Laatst bewerkt:
In game's doet de nehalem helaas nog niet super. 10% sneller dan de stock qx9750 in de meeste game's. In 3dm06 zal het wel wat meer schelen omdat het meerdere core's ondersteund.
 
toen ik met 1 9800gtx draaide en mn oude Q6600 scheelde t ongeveer 3000 puntjes toen ik de tweede erbij deed viel erg tegen toen in ieder geval maar heb mn score erg opgehaald met de Q9550
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een Q6600 (3.8) en 8800Ultra in SLI, kom daarmee net boven de 19.000.

Scheelt overigens wel veel als je de Q6600 boven of beneden de 3.0Ghz klokt, zeker als je SLI hebt.
Blijkbaar werkt SLI pas goed als je ongeveer op 3.2Ghz zit of hoger.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan