• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

3DMARK Vantage Scores

met tri way SLI gtx285 kom je niet bij de score van de GTX295 (quad sli) ZONDER PhysX.

En hier word het bijgehouden ZONDER PPU (physX) zoals het ook op hwbot officiele ranking is.

Je zou beter de Evga Classified 4WAY SLI nemen met 4x Evga GTX285 Classified in quad SLI erop, dan kun je blazen als je cpu goed overclocked is,
anders is je cpu de bottleneck lol.

of 2x asus mars:116:
riep je om hetvolgende?? :p (er staat gtx 295 maar zijn 2 mars ;) )
vantage-39274.jpg

Als je een goede 920 D0 hebt met goede koeling, kun je mijn score die op lucht is gedaan wel pakken hoor.

behalve als k naderhand weer begin met zwaardere koeling lol.
Maar in ieder geval, mooie score +10

Ik heb een C0, maar vooralsnog valt ie me helemaal niets tegen :)
Ik probeer er nog wel wat meer uit te halen, ik hou je op de hoogte :D

En bedankt :icon_super:

of 2x asus mars:116:

Die evga 4way sli is nog niet uit toch alleen pre-order?

is ongeveer het zelfde, maar classified 4way zal beter gaan mits 4 vga's zijn verdeelt over 4 pci-E sloten.

terwijl bij twee gtx295's quad sli op 2 sloten is, en dus beperkte bandbreedte.

Ik kan nergens vinden dat ie quad sli ondersteund, alleen tripple?

Wel natuurlijk 2x 295.

je kunt ofwel triple SLI met een physX vga erin steken, ofwel quad sli met GTX295's met een PhysX vga.

Maar dat mobo ondersteund GEEN? 4 dezelfde vga's in ieder slot, de vierde zal voor PhysX gaan werken.

ik weet niet of quad al uit is en zo ja hoelang.... (want als het een tijdje na uitkomen bordje is dan zetten ze dat er lang niet altijd bij)

Quad SLI met vier verschillende vcga's, moet je meerdere southbridge chips hebben voor de aansturing, en op dit moment is er maar een mobo die dat heeft in pre-order : Evga Classified 4way sli.

al de rest is ofwel triple sli met een 4de vga die dient als PhysX.
Ofwel Quad sli met gtx295's met een extra vga ook weer voor PhysX.

De enigste Quad sliu oplossing die er is momenteel, zijn vga's waar zelf al sli opzit en deze tweemaal in je setup te steken.

ok gasten?

Evga is de eerste die heirmee op de markt komt en andere merken zullen hierin ook wel gaan volgen

Laatst bewerkt:
neen, allen 3way SLI met een 4de vga voor PhysX.

specs hier : ASUS P6T7 WS Supercomputer Motherboard Review :: Features :: Motherboards.org

Laat dit nou eens duidelijk zijn, het eerste en momenteel het enigste mobo dat 4way sli ondersteund is de Evga Classified 4way sli : EVGA | Products Family.

Al de rest ondersteund MAXIMUM 3WAY SLI met een 4de vga voor PhysX !!!

Neen. Okay, heel kort:

Originele GTX295 = GTX260 + GTX260 + NF200 (zorgt ervoor dat je PCI-e slot als het ware in twee gesplitst wordt om zo beide cores van een aparte aansluiting te voorzien).
Asus MARS = GTX285 + GTX285 + NF200 (zelfde concept)

Nu, wat je nodig hebt om die MARS zelf na te bouwen zijn: twee GTX285 kaart én een NF200 bridge; met andere woorden, als je een moederbord hebt met twee NF200 bridges kan je 2 x 2 GTX285's gaan opstellen in een quad SLI configuratie. Da's wat de Classified 4-way is; gewone classified + extra NF200 bridge.

By the way, the Evga GTX 285 Classified kaarten hebben een extra bios aan boord waardoor je'n Quad SLI configuratie kunt maken. In principe ondersteunen de NVidia drivers geen native quad sli (4xGTX260 gaat dus niet), maar 2 x dual core lukt wel. Dus, op die kaarten kan je switchen naar een GTX295 bios, waarbij de 2 aparte kaarten 1 GTX295 gaan vormen (master en slave kaart). 4 kaarten vormen er dan 2.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
JeanPaul 3Dmark vantage vraag Overclocking 8
soppy 3DMARK Vantage error: system info scan failed can't run benchmark Hardware & Software 6
H 3DMark Vantage - 'warming up' Benchmarks & Scores 11
Exeon Tweakers.net pakt derde plek in 3DMark Vantage-benchmark Overclocking 4
A 3dMark Timespy score Benchmarks & Scores 4
Freddy 3DMARK Fire Strike etc met i7-5960X en 3x GTX980 Benchmarks & Scores 2
stefan787 [VERKOCHT] 3dmark advanced edition Verkocht 1
dopestuff 3Dmark 2013 scores Benchmarks & Scores 62
T pc freeze bij casual surfen en 3dmark.. HELP!! Problemen & Oplossingen 19
The_Saviour# 3DMark 11 Scores Benchmarks & Scores 289
Dutchie Tweakers.net breekt 3DMark-wereldrecord met drie HD 5870's Overclocking 9
K0G3L 3Dmark run = reboot Overclocking 22
N 3dmark score niet goed? Hardware & Software 6
Celly EVGA breekt door 60000 Vantage heen Overclocking 0
H (te) Hoge score in vantage Overclocking 3
Wouter Vraag over RivaTuner en Vantage Hardware & Software 10
Sanders wPrime 32M scores Benchmarks & Scores 43
P Peerke's benchmark scores Benchmarks & Scores 19
H HWBOT Heaven Scores Benchmarks & Scores 134
K Pi scores in jouw favoriete spel shoppen Overclocking 1
Freddy Super Pi 1M Scores Benchmarks & Scores 1384
Freddy 3DMARK06 Scores Benchmarks & Scores 744

Vergelijkbare onderwerpen