• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

3DMARK Vantage error: system info scan failed can't run benchmark

soppy

Topic polluter
heb gister een andere grafische kaart geïnstalleerd en nu wil 3d mark Vantage niet meer draaien.
Als je op run test duwt wilt ie system check doen maar dat lukt niet ofsow want dan zegt ie: 'system info scan failed can't run benchmark'

Dus ik ga ervan uit dat dit te maken heeft met de nieuwe graka is het heel erg van belang dat ik eerst mijn oude drivers eraf gooi?

Zoiets heb k wel eens gelezen geloof ik en was daar niet een tool voor?

bvd;)
 
hmm dat had er schijnbaar niks mee te maken (heb alle ati drivers verwijdert gereboot en opnieuw geïnstalled maar blijft het doen) maar waar halen jullie normaal gesproken drivers vandaan? want het cd'tje dat erbij zat staat alleen maar manual op en als k gewoon via google zoek krijg ik telkens ati's CCC.

Had trouwens daarnet ook iets geïnstalleerd waar ie naar een of andere code vroeg van de kaart denk dat ik dat had moeten invoeren maar die kon ik zo snel niet vinden en toen heb ik die driver sweeper laten draaien en nu weet ik niet meer waar ik die gedownload had:p

Waar halen jullie normaal gesproken jullie drivers vandaan?
 
ja die heb k ook heb t ondertussen al 3x geprobeerd te sweepen en nieuwe drivers:p maar de kaart werkt en word wel fatsoenlijk herkend ensow.

Dus beetje vaag mss 3dmark mr ff opnieuw installe of moet je de kaart nog ergens registreren aan de hand van een code zoals ik ent zij?
 
hehe tis gelukt moest wel vantage en de drivers nog eens opnieuw installe maar t zaakje loopt gloof ik nog niet helemaal lekker m'n cpu (Phenom 1090T) haalt namelijk 18.000 punten terwijl me gpu (5870) maar 14.900 ofsowiets haalt kan niet kloppen volgens mij. (alles standaart zonder clock's)

mja daar kijken we morgen wel naar thx^^ sanders en zodra t zaakje boven de 20k uitkomt durf ik m'n scores wel te posten;)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
JeanPaul 3Dmark vantage vraag Overclocking 8
H 3DMark Vantage - 'warming up' Benchmarks & Scores 11
Exeon Tweakers.net pakt derde plek in 3DMark Vantage-benchmark Overclocking 4
N 3DMARK Vantage Scores Benchmarks & Scores 1047
A 3dMark Timespy score Benchmarks & Scores 4
Freddy 3DMARK Fire Strike etc met i7-5960X en 3x GTX980 Benchmarks & Scores 2
stefan787 [VERKOCHT] 3dmark advanced edition Verkocht 1
dopestuff 3Dmark 2013 scores Benchmarks & Scores 62
T pc freeze bij casual surfen en 3dmark.. HELP!! Problemen & Oplossingen 19
The_Saviour# 3DMark 11 Scores Benchmarks & Scores 289
Dutchie Tweakers.net breekt 3DMark-wereldrecord met drie HD 5870's Overclocking 9
K0G3L 3Dmark run = reboot Overclocking 22
N 3dmark score niet goed? Hardware & Software 6
Celly EVGA breekt door 60000 Vantage heen Overclocking 0
H (te) Hoge score in vantage Overclocking 3
Wouter Vraag over RivaTuner en Vantage Hardware & Software 10
Freddy Tijdelijke probleempjes met webshop (error 404, pagina niet gevonden) HighFlow Webshop 1
Fryslanboy Error Google Chrome HighFlow Webshop 0
tomasvanderpijl Overclock error Overclocking 16
tomasvanderpijl cpu fan error Hardware & Software 5
Fuwa Fuwa Videokaart probleem (error 43) Problemen & Oplossingen 7
R ASUS REX IV start niet op: AE error, legacy boot event Problemen & Oplossingen 8
Issieee BF3 error :S Gaming 6
X Opstart probleem Black Ops: DirectX encountered an unrecoverable error Gaming 7
M Aquasteam XT Ultra: Fans gaan niet aan. "Error at Fan output Aquasuite" Waterkoeling 1
ShockRaver Ideal werkt niet? error? HighFlow Webshop 16
Nightwish68 Installatie error van Nvidia forceware drivers Problemen & Oplossingen 5
Homienator Battlefield Bad Company 2 Error! VC8 runtime Redistributable not installed successful Gaming 8
R track and trace error [GLS] HighFlow Webshop 16
Quadcore Chatbox error met mobiel :( HighFlow Forum 0
Blackruby FATAL ERROR: Rounding Overclocking 14
B 9800GTX+ nieuwste driver error Hardware & Software 4
basjuh Vista Setup Error Hardware & Software 3
Fuwa Fuwa Steam error Hardware & Software 5
Johnny Altbinz error Hardware & Software 10
Quadcore COD4/5 Opstart error NVLDDMKM Hardware & Software 9
E CPU Fan op fan controller = CPU FAN ERROR? Cases en Modding 14
Fuwa Fuwa [Probleem] video kaart driver error! Hardware & Software 6
Fuwa Fuwa Setup Error! Hardware & Software 56

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan