Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
drivers heb ik gister geupdate, of SLI goed werkt weet ik eerlijk gezegd niet, want ik had mn kaarten apart getest en toen had ik per kaart 15100 en toen ik het met 2 deed nog steeds het zelfde.Moet ik 32 bit kopen? voeding is zeker een A merk. ik heb zelf niet alles aangesloten..maar daar ga ik vanuit.ik ga maandag naar de zaak, en dan zeg ik dat mijn scores bedroevend waren, en dan gaan hun het maar ff regelen want dit kan gewoon niet..moet ik 3dmark in xp uitvoeren? misschien helpt dat? geen idee of xp 64 bit? kopen want ik heb 4gig ram en dan valt 1gig weg met 32 bitbedankt voor zo snel reageren
drivers heb ik gister geupdate, of SLI goed werkt weet ik eerlijk gezegd niet, want ik had mn kaarten apart getest en toen had ik per kaart 15100 en toen ik het met 2 deed nog steeds het zelfde.
Moet ik 32 bit kopen? voeding is zeker een A merk. ik heb zelf niet alles aangesloten..
maar daar ga ik vanuit.
ik ga maandag naar de zaak, en dan zeg ik dat mijn scores bedroevend waren, en dan gaan hun het maar ff regelen want dit kan gewoon niet..
moet ik 3dmark in xp uitvoeren? misschien helpt dat? geen idee of xp 64 bit? kopen want ik heb 4gig ram en dan valt 1gig weg met 32 bit
bedankt voor zo snel reageren