• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

3D mark06 ziet maar 1 kaart

Dat is normaal :)
Bij mij ziet ie ook maar 1 kaart, maar het gebruikt wel twee.

Als je wilt checken of die wel SLI draait tijdens benchen, kan je via de nvidia configuratie scherm de SLI balk aanzetten.
Dan krijg je links in het scherm een groene verticale balk, die geeft het SLI activiteit aan.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
C gtx 570 ziet pc als gtx 580 NVIDIA 19
Okkii Hoe ziet jou Homescreen van je telefoon deruit?? Algemene Discussies 34
Woozy Ramprobleem, ziet 4GB ipv 6GB. Na restart wel 6GB?! Problemen & Oplossingen 16
H sommige games flikkeren in sli mode and ziet er vaag uit Problemen & Oplossingen 1
Xtrafresh Een Glaciator die ik wél wil kopen ziet er zó uit: Overige Koeling 17
l3p Hoe ziet jouw schijvenpark er uit ? Algemene Discussies 66
Blackruby Zo ziet mijn WC er uit. Algemene Discussies 8
C Zo ziet mijn WC er nu uit Waterkoeling 35
A ASUS Rampage II Extreme: Ziet minder geheugen (2GB of 4GB ipv 6GB) Hardware & Software 27
Robin Iemand die handel ziet in passende Gigabyte X58 NB blokjes? Waterkoeling 40
P Bios ziet HD maar Windows Vista niet... Hardware & Software 16
I 1e keer Waterkoeling, maar wat zijn de beste/handigste onderdelen??? Advies Waterkoeling Setup 2
Mandem Ook maar eens voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
K vlotte afhandeling van mijn eerste bestelling (maar bijgevolg dus zeker niet laatste) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
K kwieri1985 - kevin - (nog geen naam, maar basis op CM Elite 130) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
N Eerste waterkoeling set gekocht maar wat heb ik nog meer nodig? Waterkoeling 4
P Led strip gekocht maar geen idee hoe ik dit moet aansluiten! Cases en Modding 6
S Even voorstellen dan maar. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
R Alphacool HF-L niet roteerbaar maar wel richting opening bepalen? Waterkoeling 3
T Mijzelf ook maar introduceren - Martin Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
arwin74 tja advies vraagje van mijn dan maar is Hardware & Software 11
Freddy Halloween actie: maar liefst 50% korting op TFC! HighFlow Computer Cooling Shop 17
L Nieuwe case, maar welke? Cases en Modding 6
Freddy Guldencoin: De gulden terug, maar in digitale vorm! Hardware & Software 19
arwin74 TP13 misschien wat vroeg maar....... Lan Party 40
J Perfecte levering, maar nu verder ..... HighFlow Testimonials / Shopreviews 7
T Waterkoeling: afgifte niet via lucht maar warmtewisselaar Waterkoeling 5
J Tevreden maar in afwachting, verkeerde levering. HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
retrorick Even voorstellen dan maar... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 19
TeQ99 Pomp overleden. tijd voor een nieuwe maar welke. Advies Waterkoeling Setup 6
J PC draait wel, maar geen beeld, geen muis en geen toetsenbord... Problemen & Oplossingen 4
Sw333t [CANCELLED] Buildlog bannertje nodig, maar niet zo handig met Photoshop? Verkocht 4
F Waterkoeling maar hoe en wat? Advies Waterkoeling Setup 1
R Computer boot, maar geen display Problemen & Oplossingen 10
stigma 2 gpu's + 1 CPU ...maar welke radiators?? Advies Waterkoeling Setup 14
k.3nny [VERKOCHT] [130INCL]NZXT Pink Phantom GEMOD maar origineel! Verkocht 20
H Pc loopt maar voor de helft leeg met aftappen Waterkoeling 7
T ik heb een nieuw radiator, maar is dat wel de goeien? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
R Na 8 jaar geen watercooling het toch maar weer proberen, maar hoe? Advies Waterkoeling Setup 2
B moest me maar ff voorstelen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
R Kom er maar niet uit.. Advies Waterkoeling Setup 7
S klein maar krachtig Gallery & Build Logs 8
K PC start niet meer op na sleeven, gaat kort aan maar direct weer uit. Help!! Hardware & Software 8
C Companion gaat zich toch maar even introduceren... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
C Overgaan op waterkoeling, maar hoe wat waar en waarmee? Advies Waterkoeling Setup 3
z999 Bottleneck @ audiosoftware.. Maar waar? Problemen & Oplossingen 0
T posative ervaring hier maar negatieve ? HighFlow Testimonials / Shopreviews 6
A ff voorstellen dan maar Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 14
H Lurkte al een tijdje rond, maar bij deze de kennismaking! ;) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan