Jaa dat kan ik ben graphic addict geen geluidsaddict ahah.
V Vegetto5kai New member 30 maart 2011 #21 Jaa dat kan ik ben graphic addict geen geluidsaddict ahah.
J jossie New member 3 april 2011 #22 mijn tip een nvidea gtx295 met een triple-head-to-go (van 1 naar 3 aansluitingen) DVI
LightStar DataCenter 6 april 2011 #23 jossie zei: mijn tip een nvidea gtx295 met een triple-head-to-go (van 1 naar 3 aansluitingen) DVI Klik om te vergroten... Dan worden het eerder 2 gtx295 zonder de tripple head to go gezien die kastjes niet zijn voor het gamen maar voor foto/video bewerking.
jossie zei: mijn tip een nvidea gtx295 met een triple-head-to-go (van 1 naar 3 aansluitingen) DVI Klik om te vergroten... Dan worden het eerder 2 gtx295 zonder de tripple head to go gezien die kastjes niet zijn voor het gamen maar voor foto/video bewerking.
J jossie New member 6 april 2011 #24 dat is niet zo ik heb ze ook gehad toen de tijd heb nergens last van gehad kon alles redelijk hoog draaien met een gtx 285 grt jos
dat is niet zo ik heb ze ook gehad toen de tijd heb nergens last van gehad kon alles redelijk hoog draaien met een gtx 285 grt jos