D Deleted member 42 Guest 26 juni 2008 #1 hallo, ik heb een 2de loop gemaakt : pomp > rad > mosfet > HDD1>HDD2> res mijn vraag is nu , als mijn water op is uit mijn hoofd reservoir.. zal hij dan water nemen uit die hdd res? of blijft dat water daar zonder nut? mss een domme vraag maar weet er niet echt antwoord op. mvg
hallo, ik heb een 2de loop gemaakt : pomp > rad > mosfet > HDD1>HDD2> res mijn vraag is nu , als mijn water op is uit mijn hoofd reservoir.. zal hij dan water nemen uit die hdd res? of blijft dat water daar zonder nut? mss een domme vraag maar weet er niet echt antwoord op. mvg
Freddy Administrator Forumleiding 26 juni 2008 #2 Als de hoofdres na de HDD res geplaatst is, moet het water wel uit de HDD res worden getrokken. Anders komt de pomp zonder water.
Als de hoofdres na de HDD res geplaatst is, moet het water wel uit de HDD res worden getrokken. Anders komt de pomp zonder water.
D Deleted member 42 Guest 1 juli 2008 #4 ik heb nu loop2 : pomp> rad > hdd1> hdd2> mosfet > res dus normaal gezien kan het reservoir niet zonder water zitten als er nog water aanwezig is in de HDD res.. omdat zoals mrgiorgio al zij een gesloten systeem is.
ik heb nu loop2 : pomp> rad > hdd1> hdd2> mosfet > res dus normaal gezien kan het reservoir niet zonder water zitten als er nog water aanwezig is in de HDD res.. omdat zoals mrgiorgio al zij een gesloten systeem is.