Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

En dat is het leuke, in de antec twelve hundred zitten mooi zwarte vinnen met blauwe led, elke vind die er in zit is zichtbaar, dus je gaat niet 1 vin vervangen door een andere.

Het punt is, de kast heeft 2   120mm vinnen achter in de kast (zie je van de zijkant)

3   120mm vinnen voor, en een 200mm boven.

2 vinnen achter verbind ik met elkaar tot 1 stekker, het zelfde met de onderste 2 aan de voorkant.

Dat zijn 2 aansluiting op de fancontroller bezet.

Dan heb ik de 200mm bigboy en nog 1 120mm vin over. Deze wil ik neit met elkaar aansluiten omdat de ene koele lucht de kast in blaast, en de grote alles er uit blaast, en ik ga ook niet die ene 120mm vin vervangen door een andere omdat dat geen gezicht is.

Enige optie die ik dan nog weet is om 2 van die PWM koel vinnen met elkaar te vinden en op die pwm aansluiting te doen op de controller. De vraag is, gaat dit werken?

En dan moet ik nog maar 2 passende koelvinnen zien te vinden.

Laatste optie is om de bigboy op de standaart schakelaar te laten zitten, die zit volgens mij ergen achterop de kast als ik me neit vergis.

Terug
Bovenaan