• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

2e beeldscherm

goombaaking

New member
Hallo,

Ik had net mijn monitor aangesloten op de DVI-D poort van mn GTX660 OC, werkte goed.
Daarna omgestoken naar de HDMI poort, nog altijd geen problemen.
Toen ik mijn 2e scherm aansloot, een iets oudere met VGA (+DVI adapter) kreeg dit scherm geen signaal.
De HDMI uitgetrokken en toen ging die wel aan. HDMI weer ingestoken en nu gaat deze niet aan.

Conclusie, kan maar 1 scherm tegelijk gebruiken. Vind geen vreemde instelling in NVidia control centre.
Iemand een idee>
 
je probeert een digitaal scherm met een analoog scherm te laten werken, In deze tijd is dat een beetje ver gezocht :p

En probeer eens 2x de Dvi poort, je heb ook best kans dat 1x dvi poort en 1x HDMI poort een pass thru is :) die kan je dan niet beide teegelijk gebruiken!, maar bv die 2x dvi weer wel!
 
Hmm oké, had wel ergens gelezen dat je 4 schermen tegelijk kon aansturen.
Vreemd dat hij hem dan geeneens herkend of indentificeerd.
Helaas heeft het andere scherm alleen VGA (wel met Dvi- D adapter)
Andere heeft Dvi-D en HDMI.
Graka heeft dvi-I, dvi-D, HDMI en een displayport (?? Welke nieuw is voor mij)
 
je probeert een digitaal scherm met een analoog scherm te laten werken, In deze tijd is dat een beetje ver gezocht :p

En probeer eens 2x de Dvi poort, je heb ook best kans dat 1x dvi poort en 1x HDMI poort een pass thru is :) die kan je dan niet beide teegelijk gebruiken!, maar bv die 2x dvi weer wel!

Ik heb mijn main scherm ook op hdmi hangen en mijn 2e scherm op vga (met dvi adapter) ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan