Johnny Moderator Forumleiding 21 juni 2011 #1 Vandaag jackass 3.5 gekeken en hij is weer zoals we gewend zijn geweldig met veel nasty stukken :icon_oak::icon_super:
Vandaag jackass 3.5 gekeken en hij is weer zoals we gewend zijn geweldig met veel nasty stukken :icon_oak::icon_super:
Robin026 Member 21 juni 2011 #2 Speelt Ryan Dunn er nog in mee? Verzonden vanaf mijn iPhone 3GS met ...
Johnny Moderator Forumleiding 21 juni 2011 #3 Ja zeker en veel komische stukken van hem Opnames zijn misschien al van een half jaar terug, het overlijden van Ryan is paar dagen geleden
Ja zeker en veel komische stukken van hem Opnames zijn misschien al van een half jaar terug, het overlijden van Ryan is paar dagen geleden
Robin026 Member 21 juni 2011 #4 Ja, erg jammer Was een goeie acteur/lefgozer. Jammer dat hij zo aan zijn einde moest komen. Verzonden vanaf mijn iPhone 3GS met ...
Ja, erg jammer Was een goeie acteur/lefgozer. Jammer dat hij zo aan zijn einde moest komen. Verzonden vanaf mijn iPhone 3GS met ...
P pieter0908 New member 27 juni 2011 #5 die scene van de vorige jackass met dat zweet van die dikke is gruwelijk