Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
[2011] Fast Five met Vin Diesel, Paul Walker, Dwayne Johnson/The Rock
heb jij de aftiteling wel afgekeken? daarna komt altijd nog een klein stukje vervolg erop. daarin zie je een foto van letty die weer gezien is. m.a.w ze is dus schijnbaar niet dood.
(wist ik ook niet. het is dat een vriend het zij. moet binnenkort echt alle fast & furious eens gaan bekijken. mischien maar eens een movie-middag van gaan maken )
Zoals een paar al zeggen er komt dus vervolg ... met waarschijnlijk dus Letty. maar het word nog wel een deel VOOR tokiodrift omdat Han ookal zegt dat hij altijd nog eens naar Tokio kan
heb alle fast the furious'en gedownload, hoe kan ik ze dan het beste bekijken. gewoon chronologische volgorde van uitgave of van chronologische volgorder van in-film.
heb alle fast the furious'en gedownload, hoe kan ik ze dan het beste bekijken. gewoon chronologische volgorde van uitgave of van chronologische volgorder van in-film.
Volgens mij het beste in uitgave volgorde kijken tokyo drift komt eigenlijk als laatste maar na deze film gezien te hebben zit er nog een film tussen fast 5 en tokyo drift in dus maakt niet zoveel uit.