Freddy Administrator Forumleiding 3 oktober 2010 #1 Dit lijkt me een toffe film! Met o.a. Bruce Willis en Morgan Freeman. Trailer: IMDB: Red (2010/I)
Impulse Member 9 oktober 2010 #2 Lijkt me toffe film actie humor en paar goude "oude" Moeten meer van dit soort films komen waarbij ze nu de oldschool hero's in drukke
Lijkt me toffe film actie humor en paar goude "oude" Moeten meer van dit soort films komen waarbij ze nu de oldschool hero's in drukke
Freddy Administrator Forumleiding 9 oktober 2010 #3 Dat stukje hoe Bruce Willis uit zijn bewegende auto stapt, zijn gun pakt en de achterkant van zijn auto nog net langs hem heen schuift.... xD Hoe stoer is dat xD
Dat stukje hoe Bruce Willis uit zijn bewegende auto stapt, zijn gun pakt en de achterkant van zijn auto nog net langs hem heen schuift.... xD Hoe stoer is dat xD
Demolisher Junior Member 10 oktober 2010 #7 donderdag zijn er al kaarten bij mij aangekomen. zodat ik aanstaande donderdag kan kijken
Wally1987 spam-meistert 11 januari 2011 #10 hij is kewl ik heb hem net gezien, ze worden wel steeds ouder
MASTERBLASTER Member 11 januari 2011 #12 deze film is echt tof en brucie speeld goed. btw the green hornet lijkt me ook tof.