Ik ben het ook totaal niet eens met de personen die vinden dat de politie hier te hard of met ongepast geweld heeft opgetreden.
De politie wordt door mensen zoals jullie gevormd naar een mietjes club die niets mogen doen, ga eens in Spanje wonen of in Duitsland!
Als je daar een grote bek hebt tegen politie leer je dat wel heel snel af, helemáál als je om je heen gaat staan slaan met je armen.
Stel je niet zo aan mensen, als die kerel gewoon had meegewerkt was er niets aan de hand, maar nee, hij moest moeilijk doen en aggressief. Dan verdien je het ook om zodanig behandeld te worden en niet als een meisje die heel voorzichtig behandeld moet worden.
Ik word er niet goed van gewoon, de politie, de mensen die jou en mij beschermen wanneer dat echt nodig is, die ervoor zorgen dat we veilig over straat kunnen lopen, die mogen zometeen helemaal niets meer omdat ze dan in grotere problemen komen dan de overtreders!
En hoelang moet de politie er dan rustig bij blijven wachten tot de man bedaard (of nuchter) is?
Een uur? 2 uur? langer? Hoelang moet hij de openbare orde verstoren met zijn barbaars gedrag voordat de politie iets mag doen?