• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[2001] Donnie Darko

The_Saviour#

Deus Ex Machina
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=b6LkdL8THFo]YouTube - DONNIE DARKO trailer[/ame]

ongelooflijk mooie film, weinig actie, echter het goede verhaal en de blijvende spanning zorgen ervoor dat echte actie eigenlijk helemaal niet hoeft.

Niet in het donker kijken tot je Frank ziet voor de 2e keer :D (ik schrok me dood)

Dit is de soundtrack.
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=4N3N1MlvVc4]YouTube - Mad World - Gary Jules[/ame]
Aan het eind van de film sta je wss met tranen in je ogen. Ik wel iig.

Laatst bewerkt:
Toevallig iemand nzbtje in 720P/1080P?

Zelf niks gevonden

EDIT:

Ik kom wel een S. Darko tegen uit 2009 in 720P, dit is een remake/vervolg/standalone?

Ik heb hem gezien, vind het een goede film!
Het is in het begin heel vaag, maar het hield wel mijn interesse vast en werd uiteindelijk spannend gedurende rest van de film :)

--- edit ---
Ik snap het denk ik globaal.
Maar wat ik niet snap is waarom hij al die dingen moest doen van Frank :S

Laatst bewerkt:
Omdat frank zijn leven heeft gered (zijn ouders zeggen, "there's someone watching over him" en iets daarvoor hadden ze het over de gedoemde Frankie Feedler). Hoe wist Donnie de naam van Frank

Ik ga hem nu nog een keer kijken en ff goed opletten :D

Laatst bewerkt:
Ik heb wat meer info gezocht op internet, ik denk dat het uiteindelijk hierom draait:

Hij moest school laten overspoelen, zodat hij kennis kon maken met Gretchen. Want als dat niet gebeurd was, zou hij haar nooit goed hebben ontmoet (zegt hij ook zelf tegen haar).
Omdat hij haar ontmoet, ontwikkelt hij liefde voor haar. Dit is nodig, zodat hij op het eind uit boosheid Frank kan neerschieten, waarna het circel rond is.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
N Rebuild oude (2001) Waterchill PC... Gallery & Build Logs 39
Asphiax 2001 - A Case Modyssey Gallery & Build Logs 67

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan