De 2001 - A Case Modyssey wordt mogelijk gemaakt met de hulp van :
Asus gaat ons helpen met een Corsshair IV Formula motherboard
EKWB gaat ons helpen met een full cover setup inclusief mobo, CPU, RAM en de 2 GTX580's
My favo webshop voor watercooling supplies
Highflow gaat ons ook helpen! Thanks Freddy !
Lamptron gaat ons helpen met het leveren van de krachtige Touch fan controller, 30w per kanaal is niet mis!
[]http://asphiax.files.wordpress.com/2011/12/894x300.jpg?w=502&h=116[/IMG]
De beste group op Facebook voor jouw SCIFI Obsessive Creation Disorder! We hebben meer dan 40 Star Wars, Star Trek, BSG, Alien en veel meer andere SCIFI mods. Join us and start sharing your SCIFI Creations !!!
Hallo allemaal,
Hier is een dik overtijdse update! Eindellijk een groot deel van de hardware in huis! Kerstvakantie, logistieke problemen en Chinees nieuw jaar, het werkte allemaal niet mee en zorgde voor deze ongewone lange pauze tussen updates.
Lamptron gaan ons helpen met een mooir Touch fan controller en een noise reduction set!
30 watts per kanaal ! Thats powerfull !!
Volgende is de dikke support die we van
EKWB hebben gekregen! Gregor bedankt voor de hulp en de kickass producten ! Dit is een zeer koele aap nu !
Van links naar rechts hebben we de
EK-Supreme HF CPU waterblock, de
EK-RAM Dominator X4 en de
EK-5 X-TOP Rev 2
EK-FC 580 GTX + waterblocks
De aap is omsingeld door GPU power met
EK backplates !
Asus heeft ons geholpen met een Crosshair IV Formula. Thanks Guys !!!
Heb een paar plexiglas standoffs gemaakt en de boeld gemonteerd. Heb even de RAm koeler en de CPU koeler erbij gedaan voor de looks.
Dit was het dan voor deze middag, er komt nog een update aan van het design werk dat Nix en ik vandaag gedaan hebben rond de vinyl stickers en de rode UV reactive plexi voor het interieur welke ik bij
highflow heb besteld. Dit en de ram,
coolant, tubes en andere spulletjes verwacht ik deze week dus er zullen weer regelmatige updates komen vanaf nu !
YESS PROGRESS !!!