• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

2 suggesties

MaartenvdE

Junior Member
Hoi,

kom steeds dichterbij de bestelling :p, duurt allemaal wat lang maargoed ik wil meteen alles tegelijk kopen.

De rampage 3 Extreme heeft 2 8-pin CPU connectors en volgens de manuel moet ik ze beide aansluiten, mijn PSU heeft maar 1 8-pin CPU aansluiting dus ik moest zoeken naar een alternatief.

Dit kwam ik tegen:
Ultra Dual Molex To 8-Pin Adapter at TigerDirect.com

dual molex naar 8-pin CPU, lijkt mij een geschikte oplossing, mijn vraag was is dit leverbaar voor niet al te veel geld.

2e suggestie is een Single slot PCI bracker voor de GTX 470 en 480, EVGA schijnt ze los te verkopen maar weet zo niet of er ergens nog andere te vinden zijn.

hier linkje van de EVGA:
EVGA | Products - Hardware

Ik hoor het wel wat nuttig is voor in de shop.

Groeten
 
ik weet een VEEL betere oplossing ;)

Koop bij freddy 2x een 8pins cpu extender en dan doe je er DIT mee:

Untitled-7.png


je snapt t wel denk ik, anders kan ik het wel voor je maken hoor :p
 
Hey kenny,

Bedankt voor je tip, ik ben wat leek met electronica zelf :$, vandaar dat ik hier nogniet aan had gedacht, als die net zo goed werkt dan doe ik dat wel en maak ik een Y-splitter/extender, vind het zonde om de voeding zelf helemaal te verbouwen, toch blijf ik mijn twijfels hebben over of van 1 8-pin naar 2 8-pin hetzelfde is als 1 8-pin en dual molex naar de andere 8-pin, wordt het ampere niet minder ofzo?

Nja we merken het vanzelf wel.

bedankt in ieder geval
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan