stigma
Member
Ja ja, het 600T project is in de prullenbak en we zijn weer goed onderweg naar het 800D project.
Ik wil me 2600K + 2x GTX580 MSI Lightning onder water gaan zetten.
Nu zit me CPU: Core i7 2600K gedompeld en gekoppeld aan een MCR220 QP radiator
Ik wil graag allebei me GPU's ook onder water zetten maar het liefst in een aparte loop.
Nu heb ik 2 leuke radiatoren gezien:
xspc-rx360-black en deze
black-ice-sr-1-360
Wat zou voor mij de beste radiator zijn, ik wil het liefst daar 3 Noctua's voor gaan gebruiken of Yate Loon's
Kan iemand hier uit ervaring over spreken? zijn die Noctua's ECHT veel beter want de prijs is behoorlijk ECHT veel hoger
dus in het kort.....welke fan met welke rad.
Een van deze moet dedicated gaan worden ingezet voor me GPU's...maaaaaar, is dit verstandig?
Zou alles in dezelfde loop niet beter zijn?....zo ja, heb ik daar met me MCP655 pomp genoeg opvoer vermogen voor? EN... hebben mijn MCR220 QP radiator en 1 van de 2 (eerder genoemde) 360 radiators, genoeg koel oppervlakte??
OF...toch liever 2 aparte loops aanhouden?
Ik heb te veel vragen maar wil op dit moment erg veel weten en ben maar een nieuwe topic on het advies kopje begonnen
Met vriendelijke groeten,
Stigma
Ik wil me 2600K + 2x GTX580 MSI Lightning onder water gaan zetten.
Nu zit me CPU: Core i7 2600K gedompeld en gekoppeld aan een MCR220 QP radiator
Ik wil graag allebei me GPU's ook onder water zetten maar het liefst in een aparte loop.
Nu heb ik 2 leuke radiatoren gezien:
xspc-rx360-black en deze
black-ice-sr-1-360
Wat zou voor mij de beste radiator zijn, ik wil het liefst daar 3 Noctua's voor gaan gebruiken of Yate Loon's
Kan iemand hier uit ervaring over spreken? zijn die Noctua's ECHT veel beter want de prijs is behoorlijk ECHT veel hoger
dus in het kort.....welke fan met welke rad.
Een van deze moet dedicated gaan worden ingezet voor me GPU's...maaaaaar, is dit verstandig?
Zou alles in dezelfde loop niet beter zijn?....zo ja, heb ik daar met me MCP655 pomp genoeg opvoer vermogen voor? EN... hebben mijn MCR220 QP radiator en 1 van de 2 (eerder genoemde) 360 radiators, genoeg koel oppervlakte??
OF...toch liever 2 aparte loops aanhouden?
Ik heb te veel vragen maar wil op dit moment erg veel weten en ben maar een nieuwe topic on het advies kopje begonnen
Met vriendelijke groeten,
Stigma