Goedendag allemaal.
Dit word voor mij de eerste keer dat ik een custom loop probeer samen te stellen.
De bedoeling is om een 9900k te koelen.Het streven is 5.0 Ghz all core's.
Ik heb geprobeerd om zelf alvast wat huiswerk te maken en kwam op dit lijstje componenten uit.
EK-CoolStream CE 420 Triple
EK-Vardar EVO 140ER White BB - 140mm PWM fan - 2000rpm 3x
EK-Velocity RGB - Nickel + Plexi
EK-XRES 140 Revo D5 RGB PWM (incl. sl. pump)
EK-UNI Pump Bracket (120mm FAN) Vertical
PrimoChill PrimoFlex Advanced LRT 3/8 ID - 5/8 OD - Crystal Clear - PFLEXA-58 3x
10MM (3/8 ID - 5/8 OD) Bitspower Schroeffitting Paar - G1/4 (2 stuks) Black Sparkle 6x
Bitspower Matt Black T-Block With Triple IG1/4" - BP-MBTB
EK-AF Ball Valve (10mm) G1/4 - Black
EK-CryoFuel Solid Premix 1000mL (non-transparent) Neon Green 2x
PSU Bridging Tool 24 pin
Slangknipper / PETG cutter (10-40MM)
Tie Wraps / Kabelbinders UV Green (20 stuks) 2x
Klitteband back-to-back - 1 meter 2x
Spuitfles - 1000ML.
Graag jullie advies of ik het allemaal redelijk uitgezocht heb.
Mijn volgende vraag is: Misschien in de toekomst ook een gpu in de loop op te nemen.
En ik denk dat je dan 2 radiators nodig gaat hebben.Ik heb nu een RTX 2080 van msi (lucht)
Waar volgens mij nu nog geen waterblok voor is.Maar de vraag is dus kan ik dan b.v die EK-CoolStream CE 420 Triple
niet laten vervallen en dan gelijk deze 2 erin zetten EK-CoolStream SE 420 (boven)
EK-CoolStream SE 360 Slim Triple (voorkant).Voor nu alleen even voor de cpu en na weer wat sparen voor cpu en gpu.
Of draaf ik nu helemaal door?
Dit word voor mij de eerste keer dat ik een custom loop probeer samen te stellen.
De bedoeling is om een 9900k te koelen.Het streven is 5.0 Ghz all core's.
Ik heb geprobeerd om zelf alvast wat huiswerk te maken en kwam op dit lijstje componenten uit.
EK-CoolStream CE 420 Triple
EK-Vardar EVO 140ER White BB - 140mm PWM fan - 2000rpm 3x
EK-Velocity RGB - Nickel + Plexi
EK-XRES 140 Revo D5 RGB PWM (incl. sl. pump)
EK-UNI Pump Bracket (120mm FAN) Vertical
PrimoChill PrimoFlex Advanced LRT 3/8 ID - 5/8 OD - Crystal Clear - PFLEXA-58 3x
10MM (3/8 ID - 5/8 OD) Bitspower Schroeffitting Paar - G1/4 (2 stuks) Black Sparkle 6x
Bitspower Matt Black T-Block With Triple IG1/4" - BP-MBTB
EK-AF Ball Valve (10mm) G1/4 - Black
EK-CryoFuel Solid Premix 1000mL (non-transparent) Neon Green 2x
PSU Bridging Tool 24 pin
Slangknipper / PETG cutter (10-40MM)
Tie Wraps / Kabelbinders UV Green (20 stuks) 2x
Klitteband back-to-back - 1 meter 2x
Spuitfles - 1000ML.
Graag jullie advies of ik het allemaal redelijk uitgezocht heb.
Mijn volgende vraag is: Misschien in de toekomst ook een gpu in de loop op te nemen.
En ik denk dat je dan 2 radiators nodig gaat hebben.Ik heb nu een RTX 2080 van msi (lucht)
Waar volgens mij nu nog geen waterblok voor is.Maar de vraag is dus kan ik dan b.v die EK-CoolStream CE 420 Triple
niet laten vervallen en dan gelijk deze 2 erin zetten EK-CoolStream SE 420 (boven)
EK-CoolStream SE 360 Slim Triple (voorkant).Voor nu alleen even voor de cpu en na weer wat sparen voor cpu en gpu.
Of draaf ik nu helemaal door?