• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

10 jaar garantie kwestie 9800GX2

Tath

Well-known member
In deze mod world krijg je er gauw mod vrienden bij.
Dit is ook zo de laatste week. Even zitten kletsen op facebook over kaarten en het zelfbouwen van de case.
Toen was het onderwerp grafische kaarten aan de beurt.
Ik heb nog een 8800 werd er aande andere kant geroepen. Ik zij ik heb nog een 9800GX2 van EVGA liggen. De laatste van de 3 "maar die geeft problemen\ maar ik heb hem nog wel". Toen kwam garantie ter sprake.
Hee wacht eens even zij ik "even kijken op mijn account bij EVGA" Ja daar heb ik nog een kaart geregistreerd staan van de 9800GX2 (10 jaar garantie) het zal toch niet de kaart zijn die ik nog heb liggen.

En ja hoor het is de kaart. Nu heb ik EVGA Europa aangeschreven. Ik ben benieuwd wat ze zeggen.

De bon (569 euro was toen in 2008 veel geld).

20141004_101559.jpg

Garantie bewijs

EVGA - Community - My Products_Page_1.jpg

IMGP5217.jpg

IMGP5218.jpg

IMGP5219.jpg


Wordt vervolgd.
 
Als ze gaan vervangen komen ze met een gelijkwaardige kaart aan. Niet qua prijs maar qua prestaties. ;)
Denk dat je in je handen mag klappen als je bijvoorbeeld een EVGA 750ti krijgt.

Ben stiekem wel benieuwd. :)
 
Als ze gaan vervangen komen ze met een gelijkwaardige kaart aan. Niet qua prijs maar qua prestaties. ;)
Denk dat je in je handen mag klappen als je bijvoorbeeld een EVGA 750ti krijgt.

Ben stiekem wel benieuwd. :)

Ik heb een overzichtslijst gekregen wat ik kan doen. Maar ik denk niet dat ik reageer.

Misschien krijgt ie er een GTX980 voor terug xD

Wat een kaarten waren dat, die heb ik ook nog gehad.
Waterblok moest er tussen, heel apart :)

Dat zou lachen zijn. Maar ik heb nog nooit wat gewonnen dus ga ik er van uit dat het niets wordt.
 
Ik ben heel benieuwd wat EVGA hier mee gaat doen! Ze hebben het zelf gegeven die 10 jaar garantie, wetende dat na een jaar of 2 de kaart sowieso al niet meer op de markt zal zijn.

Keep us posted! :)
 
Wat EVGA betreft geen antwoord. Ik werd iedere keer doorverwezen en uiteindelijk of ik even een evaluatie formulier wilde invullen over de gekregen service. In nette woorden heb ik dat ingevuld.

Dus ondanks mijn melding dat ik niet zo tevreden ben met de service denk ik achteraf dat ik misschien beter af was om geen extra garantie af te sluiten voor mijn grafische kaarten. Heb er nog 4 waar ik extra garantie bij gekocht heb.
 
ja vind dat evga achteruit gaat met de garanties en producten.Laats nog ruzie gehad op het evga forum,blijkt als je hun evga sli bridge aansluit op hun 970 dan werkt het led niet in hun bridge.Is toch raar,want met een 770 werkt het wel.
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
P Phanteks Evolv X - Eerste waterkoeling build in 13 jaar Gallery & Build Logs 2
Freddy [2018] Gelukkig nieuw jaar en de beste wensen! HighFlow Computer Cooling Shop 7
R Mayhems Aurora 2 Silver voor lang gebruik? (1 jaar) Waterkoeling 1
Freddy [2017] Gelukkig nieuw jaar en de beste wensen! HighFlow Computer Cooling Shop 10
DBRichard [TKA] F-Secure (1 jaar, 5 apparaten) Verkocht 1
R nieuwe watercooling setup na 4 jaar Advies Waterkoeling Setup 5
Freddy [2016] Gelukkig nieuw jaar en de beste wensen!!! HighFlow Computer Cooling Shop 8
S wel of niet vervangen na 2 jaar. Waterkoeling 5
J Koning gaat 825.000 euro per jaar verdienen Nieuws en Sport 45
R Na 8 jaar geen watercooling het toch maar weer proberen, maar hoe? Advies Waterkoeling Setup 2
J Volkert van der G. mag GEEN 6 jaar strafvermindering krijgen! Nieuws en Sport 14
J 10 jaar na 9/11 Algemene Discussies 44
Homienator [INACTIVE] De geschiedenis van 150 jaar onafhankelijkeid in penningen?! Gevonden 8
Freddy Gelukkig nieuw jaar, 2009! HighFlow Computer Cooling Shop 22
M Msi rtx 2080 seahawk Ek reiningrn van binnen (garantie vraag) Waterkoeling 2
DBRichard [VERKOCHT] MSI GTX 980 Ti GAMING 6G (compleet met garantie) Verkocht 3
Gruffi Afhandeling garantie Hardware & Software 5
C Bestelling kapot - geen garantie HighFlow Testimonials / Shopreviews 13
arwin74 de corsair garantie service Cases en Modding 11
Deleted_User_Z evga gtx 480 met lifetime garantie ? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
C garantie pc met waterkoeling Waterkoeling 11

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan