Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Goed dat je dat vraagt! Want volgens mij niet.
De EKfittingen hebben een best wel lange schroefdraad.
Het kan zijn dat als je aan beide kanten de fittingen inschroeft, het tegen elkaar aankomen (multi-transfer is te kort).
Dan sluit het niet waterdicht af.
Je kan dan hiervoor beter gaan voor de Bitspowerfittingen.
Die hebben een kortere schroefdraad en gaan dus niet zo diep in de multi-transfer.
anyway, g1/2 fittingen zijn binnen hoor coolfris, nu de rest nog :eusa_whistle:
heb al een berichtje ontvangen dat het onderweg is, dus morgen hoop ik compleet te zijn, dan gaan we rustig eens aan de externe behuizing knutselen :067:
yay pakketje binnen, wacht nu enkel nog op de black ice xtreme 240 van dopestuff :icon_super:
@ freddie:
die ekfittingen (en ook 6 mm merkloze fittingen die ik heb) gaan inderdaad niet samen met de multitransfer adapter, het scheelt niet heel erg veel, maar het sluit niet af.
misschien handig om op de site te vermelden die dingen enkel te gebruiken icm bitspowerfittingen. of eventueel andere fittingen met korter draad als je die in de shop hebt ^^
Ik heb wel een probleempje, die merkloze fitting van 6mm heeft weer net een langere schroefdraad dan de ekfitting, die gaat dus weer NIET samen met de bitspowerfitting,
tenminste, hij draait niet voor 100 % aan, maar de o-ringen raken wel net de adapter.
heb het niet getest (alles wordt pas aangesloten als m'n pc behuizing en wc behuizing af zijn), maar denk niet dat dit gaat afsluiten
Heb je die 6MM fitting misschien met korter schroefdraad?