R R Rutger_b 13 maart 2011 hee l3p mag ik jou iets vragen. Op jou ram cooling staat het logo van Corsair en ik zag dat die erop zat geschroefd met de standaard imbusjes mijn vraag is hoe heet dat waterblock
hee l3p mag ik jou iets vragen. Op jou ram cooling staat het logo van Corsair en ik zag dat die erop zat geschroefd met de standaard imbusjes mijn vraag is hoe heet dat waterblock
S S St1nG 10 september 2010 http://www.merkspul.nl/index.php?pageid=56784&form_item=18445&form_cat=682
J J JW. 6 september 2010 ff vraagje... Welke afmetingen hebben je monitoren? Wil in de toekomst ook wel zo'n dual setup met 1x horizontaal en 1x verticaal scherm. Bvd en succues met je Build!
ff vraagje... Welke afmetingen hebben je monitoren? Wil in de toekomst ook wel zo'n dual setup met 1x horizontaal en 1x verticaal scherm. Bvd en succues met je Build!
Fedmas 31 augustus 2010 Volgens mij voeg jij mij toe, omdat je vriendjes wilt voor Archievements? (86!)
A A Antyrael 29 augustus 2010 Heb je mij als vriend toegevoegd omdat je je lijstje wou uitbreiden? Of heb ik iets aardigs gedaan?
dark viper zwolle 1 augustus 2009 ey voor 50 incl ze zijn een maandtje oud en in nieuw staat gekocht bij freddy toen die tijd en nog steets 60 e duzz skeelt je 15 e ongeveer
ey voor 50 incl ze zijn een maandtje oud en in nieuw staat gekocht bij freddy toen die tijd en nog steets 60 e duzz skeelt je 15 e ongeveer