• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
JaccoW
Waarderingsscore
0

Profiel berichten Laatste bijdragen Berichten Over mij

  • Hey Jaccow,
    Had je die DSquared shoenen nou gekocht of niet?
    Ik las dat je ze wel gepast had, hoe zaten deze?
    Krapper qua maat dan andere of gewoon normale maat?

    Wouter :)
    ziet er heel vet uit, ik heb een classified E759 limited edition in gebruik waar me Gulftown opzit,

    en heb nog een Classified E762 4way sli liggen wat gebruikt gaat worden voor benchrig.

    die blokken zien er zeer vet uit, maar hoe ga k in godsnaam, 4x GTX285 , mobo volledig, en cpu ook nog koelen, met alles in case ingebouwd?

    Mega case moet dat gaan worden hahahahaha,
    maar het is uitdagend wel, dan zou k vloeistof koelen met 3 a 4 TEC boreas chiller's denk k

    Maak me nie al zotter als k ben
    Dit duurt echt lang :S
    Vorige week vrijdag een mail gestuurd en nog geen reactie van CableOrganizer.
    En sinds de creditcard op een ander adres staat geregistreerd dan het bezorg adres in USA, moet het via Email.

    Vind het echt lullig, maar ik heb de spullen eind volgende week nodig :(
    Denk niet dat ik dat nog haal als er nog een order vanuit CO. moet komen.

    Kan je anders vragen wat je bij Freddy kwijt bent wanneer hij het direct bij TechFlex besteld?
    Damn, dure Heatshrinks, die 4:1.
    Doe mij maar gewoon 2:1 :p


    [IMG]

    Toch een behoorlijk prijsje, bestellen of?
    Oke, kan je nog één ding voor me nakijken.
    Als ik bij 1/8" in de winkelwagen de kleur wil kiezen, staat er geen 'CLEAR', is dit bij jou ook?

    Heb al een mail gestuurd naar hun, wacht nog op reactie.
    Mocht Clear er niet meer zijn, moet ik hem dan schappen of een andere kleur?

    En nog Heatshrinks erbij of heb je dat al?
    Contant is prima. Je weet wel dat het even kan duren voordat het uit de USA hier is?
    Want dan bestel ik het :)
    Wouter
    Erbij gedaan, maar,,, nu kunnen die sleevings niet meer in een enveloppe, moet in een pakketje dan.. vanaf mijn huis naar de jouwe.. Of kom je het ophalen, kan ook.

    Damn, €42,- voor een USB hub en pennenhouder..
    Doe mij dan maar een simpel kastje van €5,- wat ik achter me monitor gooi XD
    Hey,
    Bij CableOrginazor kost het:



    Ongeveer €17,- als je de transactiekosten van de Creditcard meerekend ($ naar €).

    Vraag me af of je niet (indieen Freddy deze kleuren heeft) goedkoper uitbent op Highflow.

    Sinds dit bijna niets weegt denk ik niet dat het veel kost om van USA naar NL te halen, er is nog ruimte in mijn pakketje en dit weegt toch geen drol.

    Ik hoor wel wat je doet.
    Wouter

    (3 meters = 9.84251969 feet)
    (5 meters = 16.4041995 feet)
    Oke bedankt!
    Hmm, even zoeken waar dat hier in de buurt zit :p
    Hoeveel kosten die dingen ongeveer, voor de klanten ;)
  • Laden...
  • Laden...
  • Laden...
Terug
Bovenaan