• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HWI Sponsored: Drie manieren waarop je een slechte VPN herkent

HighFlow

Moderator
Forumleiding
Is een VPN wat voor jou? Om hierachter te komen bestaat er geen betere manier dan er zelf één of meerdere uit te proberen. Een paar trials downloaden, de software installeren op een paar verschillende devices, een paar keer heen en weer springen tussen servers, je favoriete sites testen en kijken of de snelheid nog in orde is: je kunt er een paar avonden mee vooruit. Maar soms heb je geen avonden de tijd. Of staat het je niet aan te betalen, ondanks de zoveelste belofte van een 30-dagen-geld-...

Continue reading...
 
Erg interessant artikel en zeer behulpzaam, ik kan het iedereen aanraden om je goed in te lezen als het om VPN's gaat. Veel mensen weten namelijk niet dat je IP adres en andere persoonlijke gegevens gelekt kunnen worden. Ik zorg er daarom altijd voor dat ik betrouwbare VPN gebruik. Zo houd ik regelmatig websites zoals https://nl.vpntesting.com/torrent-sites/ in de gaten. De VPN's worden immers steeds beter, het is niet te vergelijken met 10 jaar geleden. Zelfs mijn pa gebruikt nu een VPN voor het streamen van muziek en het kijken van films.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan