• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

DangerDen Waterbox Plus aka Lanbak

Edit, mischien 1 klein puntje: alles is mooi verlicht met fans, de res. en de slangen.
Alleen bij de videokaarten is het wat donker, mischien wel mooi geweest om blocken met plexiglas met een ledje.

Ik heb daar een LED lampje bovenop gezet, zodat de blokken in het donker ook een beetje zichtbaar zijn.
Maar door camera stand komt dat niet goed over :(

Maar je hebt gelijk, plexi blokken zou eigenlijk beter passen met de rest van het systeem :)
 
BTW, over dat lampje. Ik ben dr nu wel achter gekomen. Op mijn P5Q-VM zit een jumpertje waar de USB power vandaan moet komen. Staat in het hoofdstuk "Jumpers" van mijn moederbord.

Hopelijk kun je dr wat mee.

BTW, hij ziet dr echt fakking vet ut!
 
Enkele plaatjes van overdag :)

Voorkant:

DSC00751.JPG



Bovenkant:

DSC00752.JPG



Zijkant:

DSC00753.JPG



Achterkant:

DSC00755.JPG




En ik heb dikke pech (of meer mijn eigen schuld).
Hoogstwaarschijnlijk heb ik de stopfitting boven op de pomptop te strak aangedraaid.
En nu laat de ring wat vast zit aan de top een klein beetje los.
Hierdoor een mini lek :snik

Ik heb echt geen zin om alles weer te drainen en los te halen en dan de pomptop te vervangen :(

Heb nu daarom tijdelijke oplossing, rondom de stopfitting Epoxylijm gesmeerd.
Het ziet er niet zo heel netjes uit, maar het dicht de lek iig :)
En als je er niet op let, valt het gelukkig ook niet zo op.
 
Ik blijf een fan de case vind hem echt mooi ! .

enigste na deel aan de danger den case is dat kabel management erg lastig is lijkt mij .Ik vind dat je goed werk hebt gedaan .!

Ik zou hem toch ff uitelkaar halen want een druppel op die mega duren hardware word freddy ook niet blijer van i guess ?:D?
 
Thanks, ik vind zelf de kabels ook netjes weggewerkt voor zo'n behuizing.
Op de foto ziet het er zelfs minder goed uit dan in echt, al zeg ik het zelf :D

Een kennis had interesse, dus heb het in de shop gezegd voor het geval hij het wilt kopen (of iemand anders).

Dan bouw ik idd een nieuwe.

Mocht die vóór de The Party verkocht worden, dan neem ik een simpelere bak mee, want ik denk niet dat ik zo'n ding in 3 weken af heb :p
In ieder geval niet zo netjes..
 
Afgelopen weekend een flinke tegenvaller, ik kwam thuis, zag ik een plasje water onder aan mijn kast -_-

Een scheurtje in mijn reservoir... zucht...
De zwarte icecaps zijn verwisseld voor zilveren en hoogstwaarschijnlijk bij het monteren de schroefjes iets te strak aangedraaid.
Daarbij staat mijn kast voor de raam en de zon scheen er volop op dit weekend, met de scheur als resultaat.

3480cck.jpg




Tijdelijke oplossing:

doq4xe.jpg


Heb gelijk een blauw kleurtje aan toegevoegd (Feser UV Dye Blue) :).
 
Balen van die scheur, tja ze zeggen het in de carglass reclame ook heh, met een sterretje in je voorruit niet de hete verwarming erbovenop knallen :p

Ik denk dus niet zozeer dat het direct in de zon zetten van je WC setup een probleem is, maar wel als je een scheurtje ofzo in je blok of reservoir hebt zitten.
 
ik draai al mijn fittings ook hooguit met de hand aan, zeker nooit met een tang of zo ... eigenlijk altijd al geluk gehad want nog nooit enige lekken of zo gehad ... maar ik koop dan ook enkel en alleen van de beste shop van de Benelux en omliggende landen he :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Dark-NighT Dangerden Stopt er mee! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Freddy DangerDen Crystal Reservoir Dual 5.25 Bay Reservoir RES-211 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
k.3nny [CANCELLED][100INCL]Dangerden Tower21 Verkocht 20
k.3nny DangerDen R-Atx fully watercooled By k.3nny Gallery & Build Logs 116
Woozy inlet/outlet bij DangerDen mc-tdx Waterkoeling 5
soppy [INACTIVE] DangerDen DD-TFC Tubing 3/8ID 5/8OD - UV Red Gevonden 0
Thierry DangerDen reservoirs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 20
Deleted_User_Z Vervangende dop voor DangerDen Dualbay reservoir? Waterkoeling 9
Freddy DangerDen Cases / Behuizingen en nieuwe RadReservoir HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
S DangerDen Skulltrail blokjes voor intel D5400XS HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15
S DangerDen fillport (los) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Robin Dangerden blokjes HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Mobomonster Danger Den Extended waterbox HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Ludwig DD waterbox plus WC Gallery & Build Logs 12
Ludwig Vraagjes Danger Den waterbox + Cases en Modding 4
Jason Lian Li Strimer Plus V2 RGB Motherboard & VGA Cables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason 750W Corsair SF Series™ SF750 80 PLUS® Platinum Certified High Performance SFX PSU HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Thermaltake Pacific CL360 Plus RGB Radiator HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Thermaltake Pacific DP100-D5 TT RGB Plus Pump/Distro Plate Combo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Advies handleiding Thermaltake Pomp/Res PR22-D5 Plus Hardware & Software 3
Jason Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Cable + Remote HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Vragen over Thermaltake Pacific PR22-D5 Plus Handleidingen en Installatie Tips 3
R1NS3 Lian Li Strimer Plus 3x8-pin HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Thermaltake Pacific CL360 Plus RGB Radiator HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 Lian Li Strimer Plus aansluiten op 4pins 12v mogelijk? Hardware & Software 2
HighFlow Thermaltake Pacific DP100-D5 TT RGB Plus Pump/Distro Plate Combo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Demolisher Thermaltake Riing Plus 12 LED RGB Radiator Fan TT Premium Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
I Waterkoeling set voor i7700k+1080GTX ti+MSI Z270 SLI PLUS+Carbide Series Air 540 Advies Waterkoeling Setup 1
bundymania [Bundymania User Review] InnoWAVE Plus - Over The Ear Headphones (German) HighFlow Product Reviews 0
Tath Bitspower "NEW" Nickel Plated (Clear) voor de 1. MSI X99S SLI PLUS HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Tath Bitspower Nickel Plated Full-Covered-Block Black and Clear for MSI X99S SLI PLUS HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy iPhone 6 en iPhone 6 PLUS Gadgets 17
D [REFUSED] Innovatek Konvekt-O-Matic Maxi Plus Zilver Passieve Radiator Nieuwstaat Verkocht 1
J [VERKOCHT] Logitech Pure-Fi Express Plus. Verkocht 2
Arniebomba [VERKOCHT] Liang DDC-1T Plus Verkocht 3
Arniebomba Laing DDC-1RT (plus) / MCP350 / MCP355 genoeg? Waterkoeling 37
O [CANCELLED] Point of View gtx460 ultra charged + Arctic Accelero Xtreme Plus Verkocht 1
O [VERKOCHT] EVGA GTX570 SuperClocked + Arctic Accelero Xtreme Plus 2 Verkocht 3
P [IN-ACTIVE] Lian Li PC7B Plus II kast zwart Verkocht 0
W vertex 4 plus vraagje HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
P Pomp plus controller Waterkoeling 7
Zwelgje Bitspower Water Tank Z PLUS - POM Version HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Sw333t Zalman 5.25 Bay ZM-MFC1 Plus (Zilver) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
P [IN-ACTIVE] Innovatek HPPS Plus of Swiftech D5-MCP655 Verkocht 6
arwin74 [CANCELLED] zalman zmfc1 plus Verkocht 5
X [IN-ACTIVE] zalman reserator 1 plus Gevonden 0
thiesggb [VERKOCHT] Zalman 5.25 Bay ZM-MFC1 Plus (Zwart) Verkocht 1
1 [INACTIVE] Complete waterkoelingset plus reservedelen Verkocht 20
D HAF 912 plus Voeding vraag Cases en Modding 7
Freddy Arctic Cooling Accelero XTREME Plus HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan