Lqd www.HARD.fm 29 oktober 2008 #1 Wanted: LIAN LI: PC-A7010B Is deze leverbaar door jullie? Wil hem graag hebben...
Freddy Administrator Forumleiding 29 oktober 2008 #3 Die is te leveren, zodra we onze prijs weten, post ik het hier weer.
Lqd www.HARD.fm 29 oktober 2008 #4 Freddy zei: Die is te leveren, zodra we onze prijs weten, post ik het hier weer. Klik om te vergroten... Mooi! Kijk ernaar uit!! Bedankt!
Freddy zei: Die is te leveren, zodra we onze prijs weten, post ik het hier weer. Klik om te vergroten... Mooi! Kijk ernaar uit!! Bedankt!
Lqd www.HARD.fm 29 oktober 2008 #6 Besteld&betaald! Geweldig, dat was snel! Heb er ook nog wat andere toys bij besteld! Wat is de levertijd ongeveer?\ Cant'wait to start playing! :-D
Besteld&betaald! Geweldig, dat was snel! Heb er ook nog wat andere toys bij besteld! Wat is de levertijd ongeveer?\ Cant'wait to start playing! :-D
Freddy Administrator Forumleiding 29 oktober 2008 #7 Je zal het volgende week hebben We bestellen het morgen bij onze leverancier, over het algemeen hebben we het binnen 3 werkdagen. Dan gaat die direct door naar jou, inclusief het andere speelgoed
Je zal het volgende week hebben We bestellen het morgen bij onze leverancier, over het algemeen hebben we het binnen 3 werkdagen. Dan gaat die direct door naar jou, inclusief het andere speelgoed
Freddy Administrator Forumleiding 4 november 2008 #8 Het is mooi op schema gekomen Tis vandaag naar je verstuurd, heb je het morgen in huis!
maomanna Shoutboxspammer 5 november 2008 #10 we willen een worklog zien! stap voor stap hoe jij jou bjoetie gaat bouwen :d