• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Sentinel3d - Henk - Uber-Tornado case

Sentinel3d

New member
Hey! ik ga me ook ff voorstellen...

ik heb me gisteren aangemeld op het forum voor een aantal vraagjes...
voor een maandje geleden heb ik de "Zalman ZM-MFC2" hier besteld.
die trouwens goed werkt! :p

0. Henk Kappert
1. Sentinel3d
2. 21
3. Rijssen
4. Multimedia Vormgever
5. small_soldier87@hotmail.com
6. zelfde als @mail
7. niet?!
8. via Tweakers... mijn broer liet mij een fan-controller zien die hier te koop is...

Mijn PC: voor een half jaartje geleden heb ik deze computer gekocht... maar door omstandigheden moest ik mijn halve computer upgraden en heb ik ook mn nvidia 8800 GT gekocht... die nogal heet word... dus ook maar een nieuwe kast gekocht...
maar nu heb ik nog wat meer aan koeling nodig :p (dan ben ik hier wel aan het goede adres he?! :p)

MOBO: P5N-T Deluxe
CPU: Intel Core2 Quad CPU Q6600 2.40GHZ
MEM: Kingston 6gb DDR2 800MhZ
VGA: NVIDIA GeForce 8800 GT 1gb
SOUND: onboard Coax (die naar mn 5.1 onkyo setje gaat)
HDD1: Sata 500gb 7200rpm
OPT1: Dvd-brandertje Sata
PSU: Antec Earthwatts EA-650EC
CASE: Antec Nine-Hundred
OS: Windows Vista Ultimate 64-bit
MON: LG 24 inch tft W2452T-PF black + Samsung 19 inch tft
KB: Logitech G-15 (de oude nog)
MOUSE: Logitech G5 laser mouse
MOUSEPAD: geen
HS: Digital Precision PC Gaming Headset
SPRS: Onkyo HT-S3105 5.1 kanaals Home Entertainment
INET: Tele2 - up 400kb/s // down 1.5mb/s
Koeling: luchtkoeling, Standaard Coolers (net 4 Zalman 120MM Fans besteld)
en ik wil ook nog een keer de "Zalman VGA Heatsinks ZM-RHS88" + "Zalman VGA Cooler VF1000-LED" bestellen voor mn video kaart

Foto's komen nog... dan moet ik eerst naar huis :p
 
Laatst bewerkt:
hehe op het moment is tie nog helemaal niet mooi met al die kabels... ik wacht nog even op mn setje verlengkabels wat ik heb besteld... maar ik zal ff een paar foto's maken vanavond.
ik heb al een filmpje gevonden hoe dat mooi kan: [ame="http://www.youtube.com/watch?v=qnePBkCor1E&feature=related"]filmpje[/ame]

maar ik heb al wel de nieuwe fans in de kast zitten! hij is echt een stuk stiller geworden!
en rood is veel mooier dan blauw in mn kastje.... maar ja, das een kwestie van smaak ;)
 
Laatst bewerkt:
ik vind het wel grote gaten, voor wat hij maar naar de achterkant brengt van kabels...

beter sleuven maken dan met dremel of nog beter alle kabels uit de connectors halen, door hele kleine gaajtes brengen en dan terug monteren.
 
ik ben van plan om zoiets te maken in mijn TT armor maar dan op meer verborgen plaatsen.. ik vindt het gewoon te grote gaten. of je moet het camoufleren met iets.
 
FOTO's!!!

gisteren dus bezig geweest met alles en nogwat voor mn computer:043:

pc-case.jpg

werkplaats.jpg

binnenkant.jpg


rest volgt nog wel ;) ik heb er veel meer gemaakt :p
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan