• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Het Windows 7 / Seven Topic

johnny , je moet begrijpen windows 7 is een beta, microsoft wil dat mensen het proberen zodat mensen feedback kunnen geven en ze het zo goed werkend kunnen maken, het zal nog veel fouten en problemen opleveren met drivers en programma's die niet zullen werken. het product is nog niet af.
om dit dan als main OS te installeren is zeer af te raden, maar je moet het zelf weten.

op de pagina van de link staat ook dat je het niet aan te raden is om als main OS te installeren, en zelfs niet op een computer die je als main computer gebruikt.

ze raden het dus aan om het op een computer te gebruiken waarvan het niet erg is als er dingen fout gaan en data verliezen enz.
 
Draai het hier al sinds beta 7000 en nog geen driver issues gehad met deze setup:

EX38-DS4 + Q9550
ATI 4870X2
Creative Xfi Xtrememusic ( weird amirite? ik had op zun minst exploderende soundkaart verw8 van creative )

En als er nog geen Win7 drivers uitzijn kun je altijd nog de vista drivers installen onder compatibiliteitsmodus. Heb er zelf nog geen problemen mee gehad.
 
Het windows se7en topic

Hallo allemaal,

Zijn hier al vast mensen die windows 7 draaien.

Wat is jullie ervaring tot nu toe?

Ik zelf heb ultimate 64 bits draaien en moet zeggen mijn eerste indruk was beetje negatief.
Wilde allemaal niet werken met drivers en hij wou een HDD niet weergeven.

Dit is nu middels opgelost en mijn indruk is zeeer tevreden!
 
Ik heb op mijn normale pc de release candidate 64 bits draaien, nergens last van bugs of zo iets, werkt echt super

op mijn nieuwe laptoppie heb ik gister van een usb-stick de 32 bits versie geinstalleert, (eerst met driver max, backup gemaakt van alle drivers, en daarna weer geinstallt) en daar werkt het ook super,

het is zoveel vlotter dan vista, echt heeeeeeeeeeerlijk
 
Ik draaide de RC ook al een tijdje, kort geleden naar RTM overgestapt (legaal, technet via werk :p) en het bevalt me uitstekend.

Ook op mijn laptop geïnstalleerd, Windows 7 Professional ipv Ultimate.
Draait echt veeeeeel beter dan XP (ik had geen zin om daar Vista op te zetten).
 
Ik draai op een andere pc de 64 bits ultimate RTM versie.
Persoonlijk vind ik windows 7 fijner werken als vista.
Wat mij nog wel steeds stoort is het popup scherm van de U.A.C als bijv. everest opstart.
Nog even een paar maandjes met xp werken en dan eind oktober over op windows 7.
 
Zet UAC dan gewoon uit, probleem opgelost :p

Klik op Start -> type "User" in het Search programs and files inputbox -> klik Change User Account Control Settings, zet de slider helemaal naar beneden. Na een reboot heb je er nooit meer last van.
 
Bedoel je dat je eerst toestemming moet geven om everest op te starten? Dat kan je gewoon uitzetten op dezelfde manier als bij vista ik ben zeeer blij ermee enkel windows media player is ff wennen
 
Ik draai nu een weekje de Unattended V2, en moet zeggen dat zeer te vreden ben over dit os.

allen heb ik in SLI rare vertekeningen in games, dat zal met een nieuwe driver wel opgelost worden.
 
ik ben er ook zeer tevreden mee in grote lijnen als een OS voor dagelijkse bezigheden
ik draai de unatended 64 bits en heb ook nog een 32 bit draaien op een andere pc
met drivers nog niet echt problemen gehad ik was er zelfs verbaasd over dat hij
zelfs me serverhardware voledig kon instaleren teriwjl daar toch dingen inzitten die
een jaar of 5 /6 oud zijn en niet erg gangbaar zijn voor t grote publiek
enige minder ding vind ik t startmenu voor programmas dat zo verkort is
en maakt t er onduidelijk , heb persoonlijk liever dat gewoon alles opend tot hoever t kan maar dit kan mischien ook wel anders ik heb me daar nog geen tijd in gestoken
opstarten en afsluiten gaat lekker vlot met win7 ook
:icon_wink:
 
Wat ik zelf ook wel "funny" vond is dat als ik in windows7 zat ik bv. msn kon opstarten die op mn vista stond :p ik heb het nu wel gewoon geinstalleerd apart voor windows7 maar toch blijft grappig :p


parcifal heb je enig idee of je windows media player kan veranderen naar de staat zoals in vista?
 
Ik weet niet of je het over hetzelfde probleem hebt als die ik had, namelijk dat wmplayer aktief bleef?

Ik heb een G15 en door de software die erbij geïnstalleerd is bleef wmplayer aktief.
Opgelost door naar Control Panel te gaan, dan Windows SideShow.
In het nieuwe venster zie je Gadgets, Ik heb naast Windows Media Player alles uitgevinkt en meteen was wmplayer niet langer aktief!

Echt super irritant om dat te vinden, maar het werkt wel.
 
Ik weet niet of je het over hetzelfde probleem hebt als die ik had, namelijk dat wmplayer aktief bleef?

Ik heb een G15 en door de software die erbij geïnstalleerd is bleef wmplayer aktief.
Opgelost door naar Control Panel te gaan, dan Windows SideShow.
In het nieuwe venster zie je Gadgets, Ik heb naast Windows Media Player alles uitgevinkt en meteen was wmplayer niet langer aktief!

Echt super irritant om dat te vinden, maar het werkt wel.

kan je gelieve een screenshot maken bij die vinkjes?

Ik heb het zo:

Gadgets:

Windows media player [X] Logitech Gamepanel-ap (mono) [ ] en de (QVGA)

heb dus enkel het vinkje bij mono maar hij blijft actief..
 
parcifal heb je enig idee of je windows media player kan veranderen naar de staat zoals in vista?

sorry nee geen idee ik heb t mediaplayer ook nog niet geprobeert zelfs
en vista ken ik niet heb t nooit gehad hier
ik gebruik de laatste tijd alleen nog maar mediaplayer classic van CCCP
met codec pack die deed t toch in de meeste gevallen wel beter dan andere players
 
Zet UAC dan gewoon uit, probleem opgelost :p

Klik op Start -> type "User" in het Search programs and files inputbox -> klik Change User Account Control Settings, zet de slider helemaal naar beneden. Na een reboot heb je er nooit meer last van.

Bedoel je dat je eerst toestemming moet geven om everest op te starten? Dat kan je gewoon uitzetten op dezelfde manier als bij vista ik ben zeeer blij ermee enkel windows media player is ff wennen

Ik weet dat je die uit kunt zetten.
Had graag gezien dat je per programma de keuze kon maken van wel of geen melding.
 
Ik heb seven draaien sinds een week of twee nu, de RTM. Bevalt mij zeer goed! :) Vind het mooi hoe je nu al je icoontjes rechts onderin in een balk hebt zitten die je gewoon omhoog kunt halen met het pijltje.. scheelt een hoop ruimte op je balk.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
ZwerverRoodbaard Het Windows Mobile 6.1 (6.5) Topic Algemene Discussies 10
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Silversurfer [advies nodig] Lucht in het systeem en flowmeter stopt met draaien Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Wim Hof Methode, ken of doe je het? Gezondheid en Sport 1
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
MrGiorgio Het grote "The Party 18" topic Lan Party 183
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
MrGiorgio Het grote "The Party 17" topic Lan Party 194
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Phanteks ledstrip, hoeveel licht geeft het? Cases en Modding 0
MrGiorgio Het grote "The Party 16" topic Lan Party 291
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
R Is het mogelijk om een product te "upgraden"? HighFlow Webshop 2
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
Sw333t Geen bevestiging bij uitschrijven voor het ontvangen van speciale aanbiedingen ed. HighFlow Webshop 0
djghostogb Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen? Advies Waterkoeling Setup 205
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP 13"topic Lan Party 16
C is het mogelijk om met deze set (EK-KIT X360 Performance) 2 x amd r9 290x te koelen Waterkoeling 5
Ubbidude Hallo Users van het HighFlow forum Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
MrGiorgio Het grote "HF scoopshot op TP13" topic Lan Party 20
O Het begin is er. Cases en Modding 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 13" topic Lan Party 307
A Welke fitting het best gebruiken voor acrylic tube Waterkoeling 5
iSP Het steam bundle topic Gaming 1
Forseti Het grote 'onbeperkt spareribs eten' topic Lan Party 14
Freddy Het grote Bitcoin en Altcoin Topic :) Hardware & Software 206
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP12" topic Lan Party 24
P Is waterkoeling het voor mij waard? Advies Waterkoeling Setup 3
M Het grote "Welke spellen denk je te gaan spelen op The Party 12" topic Lan Party 22
S Welke pomp + top is het beste? Waterkoeling 3
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic Lan Party 269
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
Consigliere Laat ik het ook eens doen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
S Het Beest V2.0 Obsidian 900D + SLI 780 Gallery & Build Logs 9
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0
M Het grote Brommer/Scooter Topic Algemene Discussies 132
Hightower 2 verschillende gtx 770 van het zelfde merk in sli? NVIDIA 9
J Het Xbox One topic Gaming 47
E Zeer tevreden, ook als het even mis gaat HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
H Hoe groot moet de radiator zijn voor het koelen van een 3770k? Waterkoeling 4
Lindenberger Freddy's lollies duiken ook in het wielermilieu op! Algemene Discussies 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan