Don_Holio Water-Cooled 2 juni 2009 #1 Hoi Freddy, kan je ook volledig zwarte 40mm fans kijgen? Ik vind in de shop enkel de 40mm versie terug met gele rotor, dat staat zo lelijk op een classified... bijvoorbeeld deze (wel nog ff op 40mm zetten)
Hoi Freddy, kan je ook volledig zwarte 40mm fans kijgen? Ik vind in de shop enkel de 40mm versie terug met gele rotor, dat staat zo lelijk op een classified... bijvoorbeeld deze (wel nog ff op 40mm zetten)
Freddy Administrator Forumleiding 2 juni 2009 #2 Ja Scythe 40MM fans kunnen we snel leveren (1-2 werkdagen ). Die heb je in twee modellen, eentje met een dikte van 10MM en eentje van 20MM. 10MM: Scythe EU GmbH : Mini Kaze 40 mm 20MM: Scythe EU GmbH : Mini Kaze Ultra Welke wil je hebben?
Ja Scythe 40MM fans kunnen we snel leveren (1-2 werkdagen ). Die heb je in twee modellen, eentje met een dikte van 10MM en eentje van 20MM. 10MM: Scythe EU GmbH : Mini Kaze 40 mm 20MM: Scythe EU GmbH : Mini Kaze Ultra Welke wil je hebben?
Don_Holio Water-Cooled 2 juni 2009 #3 Freddy zei: Ja Scythe 40MM fans kunnen we snel leveren (1-2 werkdagen ). Die heb je in twee modellen, eentje met een dikte van 10MM en eentje van 20MM. 10MM: Scythe EU GmbH : Mini Kaze 40 mm 20MM: Scythe EU GmbH : Mini Kaze Ultra Welke wil je hebben? Klik om te vergroten... De smalle uiteraard, minder lawaai en niet veel slechtere specs. Quanta kosta? Ga nog even door de site duinen dan groepeer ik een bestelling.
Freddy zei: Ja Scythe 40MM fans kunnen we snel leveren (1-2 werkdagen ). Die heb je in twee modellen, eentje met een dikte van 10MM en eentje van 20MM. 10MM: Scythe EU GmbH : Mini Kaze 40 mm 20MM: Scythe EU GmbH : Mini Kaze Ultra Welke wil je hebben? Klik om te vergroten... De smalle uiteraard, minder lawaai en niet veel slechtere specs. Quanta kosta? Ga nog even door de site duinen dan groepeer ik een bestelling.
Don_Holio Water-Cooled 2 juni 2009 #5 meneer peer zei: als ze niet te duur zijn wil ik ook wel 7 van die dunne. Klik om te vergroten... dan kunnen ze direct in de 10+ aankoop Geen andere classified users die hun NB willen koelen met een fan in afwachting van WC blokkie?
meneer peer zei: als ze niet te duur zijn wil ik ook wel 7 van die dunne. Klik om te vergroten... dan kunnen ze direct in de 10+ aankoop Geen andere classified users die hun NB willen koelen met een fan in afwachting van WC blokkie?
Freddy Administrator Forumleiding 3 juni 2009 #6 Toegevoegd aan shop: 40MM Scythe Mini Kaze Silent Fan SY124010L Prijs valt ook reuze mee