S St1nG niet zo lang aub. 16 april 2009 #1 Hee freddy miss een ideetje. als je gewoon wat grotere foto's zou kunnen uploaden, en dat het je dan wat credits kost
Hee freddy miss een ideetje. als je gewoon wat grotere foto's zou kunnen uploaden, en dat het je dan wat credits kost
A Antyrael Senior Member 16 april 2009 #2 Gebruik toch tinypic.com voor het uploaden, gaat veel beter, plus je hebt niet zo van die miniatuurplaatjes in je post
Gebruik toch tinypic.com voor het uploaden, gaat veel beter, plus je hebt niet zo van die miniatuurplaatjes in je post
Joren New member 16 april 2009 #3 tinypic is sloooom neem plaatjesupload.nl blijft tenmiste altijd staan
N Nils Highflow Clan Member 16 april 2009 #4 tinypic blift ook staan als je een accoutn hebt.. word auto een mapje aangemaakt
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 16 april 2009 #5 Ik gebruik nog altijd photobucket, en dat loopt as een titje
Oli4v Active member 17 april 2009 #6 ZwerverRoodbaardNL zei: Ik gebruik nog altijd photobucket, en dat loopt as een titje Klik om te vergroten... is dat gratis? dan ga ik mij daar eens naar switchen
ZwerverRoodbaardNL zei: Ik gebruik nog altijd photobucket, en dat loopt as een titje Klik om te vergroten... is dat gratis? dan ga ik mij daar eens naar switchen
Oli4v Active member 17 april 2009 #8 vhrgamer zei: Ik gebruik nu Tinypic, dat werkt ook wel handig Klik om te vergroten... zeker tov imageshack imho
vhrgamer zei: Ik gebruik nu Tinypic, dat werkt ook wel handig Klik om te vergroten... zeker tov imageshack imho
V vhrgamer Water knutselaar. 17 april 2009 #9 Ja zeker. Het fijne is dat je foto's worden op geslagen op een soort account, dan raak je niet al die url's kwijt
Ja zeker. Het fijne is dat je foto's worden op geslagen op een soort account, dan raak je niet al die url's kwijt
Edtje Highflow Clan Member 18 april 2009 #10 Ben blij dat ik een eigen servertje heb, heb ik dat gezeur met foto's uploaden ook niet