Killerbee Active member 7 maart 2009 #261 ZwerverRoodbaardNL zei: ] en een knipbeurt bij de kapper Klik om te vergroten... en dan daar geen foto van?
ZwerverRoodbaardNL zei: ] en een knipbeurt bij de kapper Klik om te vergroten... en dan daar geen foto van?
Thierry perfectly imperfect 7 maart 2009 #262 mooi kastje zwerver... ga je daar een mooie build in maken??
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 7 maart 2009 #264 Killerbee zei: en dan daar geen foto van? Klik om te vergroten... Waarschijnlijk komen daar morgen wel foto's fan Kerensky zei: mooi kastje zwerver... ga je daar een mooie build in maken?? Klik om te vergroten... Jeps maar niet watergekoeld, probeer om een zo strak mogelijke kast te maken met m'n oude hardware Heb alleen nog wat meer sleeving nodig Richard_d zei: Een DREMEL 400 digitale mini-boormachine *knips* Handig Klik om te vergroten... Ja, zoiets is idd handig ik moet me nog een fatsoenlijke dremel kopen, degene die ik had is laatst overleden :icon_hang:
Killerbee zei: en dan daar geen foto van? Klik om te vergroten... Waarschijnlijk komen daar morgen wel foto's fan Kerensky zei: mooi kastje zwerver... ga je daar een mooie build in maken?? Klik om te vergroten... Jeps maar niet watergekoeld, probeer om een zo strak mogelijke kast te maken met m'n oude hardware Heb alleen nog wat meer sleeving nodig Richard_d zei: Een DREMEL 400 digitale mini-boormachine *knips* Handig Klik om te vergroten... Ja, zoiets is idd handig ik moet me nog een fatsoenlijke dremel kopen, degene die ik had is laatst overleden :icon_hang:
Robin Member 8 maart 2009 #265 Heb vandaag de ATI HD3850 AGP 512MB GDDR3 thuis gekregen.:040: Die heb ik verwisseld met de Geforce 4 TI die ik er eerst erin had zitten.
Heb vandaag de ATI HD3850 AGP 512MB GDDR3 thuis gekregen.:040: Die heb ik verwisseld met de Geforce 4 TI die ik er eerst erin had zitten.
maomanna Shoutboxspammer 8 maart 2009 #267 mooi kastje Vindt de geborstelde kasten van lian li sowieso wel mooi!
M Matic Senior Member 11 maart 2009 #268 Net TJ07 gekocht en wat watercoolings spulletjes! Weer wat te klooien van het weekend.....
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 11 maart 2009 #269 Doe je best zou ik zeggen maar we verwachten wel een verslag op 't forum
Yil IPOS project 14 maart 2009 #271 Ruben zei: gister besteld, staat in pre-order bij salland: Klik om te vergroten... al een leverdatum bekend dan? Gr Yil
Ruben zei: gister besteld, staat in pre-order bij salland: Klik om te vergroten... al een leverdatum bekend dan? Gr Yil
Xelation Off-topic Extraordinaire 14 maart 2009 #272 Hmm...ik wacht op Alternate denk ik. Uiteindelijk komen ze toch wel even snel.
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 14 maart 2009 #274 Ik wil die ook net zo graag hebben Alleen de financiele situatie laat niet echt toe om naar i7 te gaan Ik zou later ook nog voor de 775 versie kunnen gaan, maar eerst wil ik prijzen weten
Ik wil die ook net zo graag hebben Alleen de financiele situatie laat niet echt toe om naar i7 te gaan Ik zou later ook nog voor de 775 versie kunnen gaan, maar eerst wil ik prijzen weten
R Ruben Junior Member 14 maart 2009 #275 ZwerverRoodbaardNL zei: Ik wil die ook net zo graag hebben Alleen de financiele situatie laat niet echt toe om naar i7 te gaan Klik om te vergroten... bij mij ook, daarom een langzame upgrade eerst mobo, daarna cpu en daarna geheugen hier komt natuurlijk wel een review van op de site :098:
ZwerverRoodbaardNL zei: Ik wil die ook net zo graag hebben Alleen de financiele situatie laat niet echt toe om naar i7 te gaan Klik om te vergroten... bij mij ook, daarom een langzame upgrade eerst mobo, daarna cpu en daarna geheugen hier komt natuurlijk wel een review van op de site :098:
Robin Member 18 maart 2009 #276 2x OCZ Vertex 60GB SATA SSDs binnen gekregen. Een derde komt er nog bij en een raidcontroller binnenkort.:059::080:
2x OCZ Vertex 60GB SATA SSDs binnen gekregen. Een derde komt er nog bij en een raidcontroller binnenkort.:059::080:
A Antyrael Senior Member 18 maart 2009 #277 Ik heb de Evga GTX 295 afgelopen maandag besteld, ik hoop eigenlijk dat die vandaag binnen komt, maar ik ben toch een beetje bang dat dat niet gaat lukken, heb ik ook nog es voor niks vrij genomen :090:
Ik heb de Evga GTX 295 afgelopen maandag besteld, ik hoop eigenlijk dat die vandaag binnen komt, maar ik ben toch een beetje bang dat dat niet gaat lukken, heb ik ook nog es voor niks vrij genomen :090:
Blackruby Senior Member 21 maart 2009 #279 Gepre-orderd: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=pXAVmDo_B8A]YouTube - Logitech G19 Trailer[/ame]
S St1nG niet zo lang aub. 21 maart 2009 #280 heel mooi die g19, 133 euro valt ook nog best mee. in het begin had ik ergens gelezen 200 lol. mja als ik salaris heb ga ik hem ook bestellen. ik heb niet overhempie Laatst bewerkt: 21 maart 2009
heel mooi die g19, 133 euro valt ook nog best mee. in het begin had ik ergens gelezen 200 lol. mja als ik salaris heb ga ik hem ook bestellen. ik heb niet overhempie