• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

top ek supremacy mx

Adviseer je EKWB op de website vragen, ze verkopen die nog wel eens als service. Als je het tussen stuk nodig hebt. Dus het plastic houder tussen topplaat en koelblok zelf. Kan ik je helpen. Die heb ik nog liggen ooit bij EKWB als service artikel gekocht omdat ik mijn blok had gemold met het indraaien van de fittingen. Echter heeft EKWB daarna mijn hele UNIT onder garantie vervangen. Ze hebben erg goede klanten service.
 
Hoi bedoel je dit ?

Heb dit ooit gekocht.. voor een €10,00 Dus als je hier blij van word mag hem overnemen, en hij kan per post in bubbel envelop denk ik. Die kosten zijn ook voor jouw dan.
 

Bijlagen

  • BlockMX.JPG
    BlockMX.JPG
    29,7 KB · Weergaven: 25
ja, zoiets zoek ik dus. maar dan van metaal. levert ek die eigenlijk wel? hoe noemen ze dat ding eigenlijk? of past eentje van de supremacy evo ook? als die er wel is tenminste.
anders houd ik me aanbevolen voor die van jou. lellerij heb ik ook niets aan natuurlijk.
 
hahahah eerste maal dat ik hier meebezig was heb ik een waterpomptang gebruikt... duhhhhh schroefdraad in mijn block gemold. Kwam meer doordat ik deze ook met de tank moest los draaien en mijn hersens op nul stonden en automatisch weer de tang gebruikte om ze weer vast te zetten...
 
hahahah eerste maal dat ik hier meebezig was heb ik een waterpomptang gebruikt... duhhhhh schroefdraad in mijn block gemold. Kwam meer doordat ik deze ook met de tank moest los draaien en mijn hersens op nul stonden en automatisch weer de tang gebruikte om ze weer vast te zetten...

waterpomptang is helemaal uit den bezo. beschadigd veel te veel. handvast dan hooguit een kwart slag nadraaien.
heb ook antwoord van ek. de full nickel top van de EVO past ook en kan ik kopen voor 20 Euro plus verzendkosten.
 
Ben anders niet zo kapot van EKWB. Afgelopen donderdag via Paypal betaald maar schijnt nog niet verzonden te zijn, terwijl mij is verzekerd dat het op voorraad was. Heb ook wel een trackingcode gekregen maar dpd kent het niet. Of ik heb een verkeerd nummer gekregen of het is niet verzonden en ligt nog bij EKWB.En natuurlijk zijn ze net nu 2 dagen gesloten ivm national holiday.
 
Dat is een beetje pech dan.. Heb tot nu toe alleen maar goede service gehad. Misschien ook omdat ik in mijn eerste uitleg het had dat ik niet meer kon streamen.

Achja komt er op neer dat ze dus regelmatig slecht spul leveren. Anders had dit je nooit te maken met klanten service/garantie ect. Ook misschien omdat het bij mij om een predator unit ging en al een slechte naam had met lekken en dat ze daarom wat coulanter waren.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D reservoir pomp top vraagje bij me eerste build Waterkoeling 4
T Problem with mounting HWLabs GTS420 into the top of Meshify 2 XL Handleidingen en Installatie Tips 3
Mannozels [GEVONDEN] EK-DDC X-Top V2 G1/4 - Acetal Gevonden 0
S Nieuwe pomp voor Barrow top Waterkoeling 1
O Protium D5 Pump Top Waterkoeling 3
the_cyberspace Bitspower DDC TOP Reservoir Adaptor Digital RGB (Acrylic) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Thermaltake PR22-D5 top cap of een complete tube Waterkoeling 1
S Veel lucht in D5 top Waterkoeling 2
Hightower bitspower ddc top adaptor clear HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
T Ander top op Revo D5 Waterkoeling 2
L Bitspower D5 MOD TOP (Clear "S" Model) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
the_cyberspace Bitspower DDC TOP Upgrade Kit 100(POM Version) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Bas9466 Gezocht D5 top Gevonden 0
Bas9466 D5 Alphacool met pom hf top HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
TinusB Fittingen D5 mod top Waterkoeling 2
M Bitspower D5 Mod Kit / Mod Top / D5 Dual Single Top Upgrade Kit 150 Installed Height Waterkoeling 3
Ahtlon NesteQ RubberScrew magnet gebruiken met EK d5 top SCQ Waterkoeling 2
Hightower clear top voor de ek mosfet max iv gene-z HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
D Alternate top for MCP35X Reservoir? Waterkoeling 2
JanPieter Bitspower D5 MOD TOP - Black "S" Model - BP-D5TOPPS-BK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
C [VERKOCHT] Bitspower D5 Mod Kit Matt Black + Bitspower D5 Mod Pump Top V2 POM Verkocht 2
DutchChilles Combinatie Bitspower top en EK Housing voor DDC pomp Handleidingen en Installatie Tips 5
A 420 rad in top corsair obsedian 750d Cases en Modding 5
XenoMorpH EK-DDC Dual TOP V.2 nog verkrijgbaar? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S D5 pomp/ Bitspower top Waterkoeling 34
Zwelgje Bitspower VG-NGTX780TI Nickel Plated ICE Black Acrylic Top HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
XenoMorpH Welke EK res op de EK-DDC Dual TOP V.2?? Waterkoeling 3
XenoMorpH [VERKOCHT] asus 7970-dc2-top Verkocht 1
S Welke pomp + top is het beste? Waterkoeling 3
faljukin Alphacool HF D5 TOP -Plexi G1/4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
fatal_error.be Bitspower CPU Block Summit EF (Intel) Clear Acrylic Top HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
tomasvanderpijl [IN-ACTIVE] EK Waterblocks EK-D5 X-TOP CSQ - Acetal Verkocht 5
the_cyberspace Bitspower DDC TOP Upgrade Kit 150 (POM Version) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
P EK-D5 X-TOP CSQ - White Acetal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
canonchiel [VERKOCHT] Asus Gtx 680 DC2 top Verkocht 2
WiSK EK-RES X3 - Multiport TOP HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Cygnitr0n [VERKOCHT] BitsPower D5 Top V2 Verkocht 1
F [IN-ACTIVE] Bitspower D5 / MCP655 Dual Mod Top/Extreme Verkocht 0
canonchiel Welke top fitting Waterkoeling 2
Sw333t Bitspower VG-NGTX680 ICE Black Acrylic Top HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
P EK-D5 Dual TOP G1/4 CSQ - Acetal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
E [VERKOCHT] swifttech MCP-655 + EK D5 X-TOP Verkocht 3
canonchiel [VERKOCHT] D5 Met Bitspower Mod kit en top Verkocht 7
canonchiel [CLOSED] D5 met bitspower mod kid en top Gesloten 9
H Levertijd Bitspower Black Freezer VG-NGTX690 ICE Black Acrylic Top BP-WBVGNGTX690ACIB HighFlow Computer Cooling Shop 3
J Koolance COV-RP450 Rev.2.0 D5 pomp top HighFlow Product Suggesties en Nieuws 16
psyduck170 plaatsing bitspower dual pump top Overige Koeling 4
k.3nny [IN-ACTIVE][TEAB]MCP 3SERIES aftermark top! Gevonden 4
arwin74 [GEVONDEN] te leen gevraagd d5 top Gevonden 2
R Welke Dual Top voor 2x MCP35X? Waterkoeling 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan