• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

BIG RED 900D Steves1990

Steves1990

New member
Hey allemaal ik ben hier pas en zou jullie mijn build laten zien.

Specs

Corsair 900D kast
Intel 4770k 3,5ghz Clocked op 4,7ghz Processor
Corsair vegeance Pro 16gb 1600 cl9 Geheugen
Asus Maximus Formula VI Moederbord
Samsung 840 EVO 3x RAID 0 SSD Opstart
WD Blue 1tb HDD
Corsair Rm1000 Watt Voeding
Ik had 2 R9 280X Sapphire Vapor X Kaarten maar deze hebben de geest gegeven
Zit nu een R9 290 Asus R9290-DC2OC-4GD5 in
LG BH16NS40 Blueray
Nzxt Sentry LX Fancontroller
Corsair SP en AF120 en 140 mm fans
BitFenix Alchemy Led Strip rood
Bitspower Top
Laing DDC Pomp 18W
Alphacool Tube Reservoir
Bitfenix Sleeved kabels
Ek Coolstream PE 480 radiator
240 Radiator
Little Devil LD Pci Covers rood
PrimoChill Primoflex Advanced Tubing 3/8
Ek Ekoolant Evo Blood Red Vloeistof

Is nog onderweg van HighFlow
Swiftech Komodo R9 le Gpu Waterblock
Bitfenix Temperture stop
Koolance Flow meter en adapterboard INS Fm17

Hieronder zie je alle fotos van de build tot nu toe
Laat me weten wat jullie er van vinden :D

IMAG0485.jpg
IMAG0486.jpg
IMAG0489.jpg
IMAG0490.jpg
IMAG0491.jpg
IMAG0493.jpg
IMAG0496.jpg
IMAG0531.jpg
IMAG0532.jpg
IMAG0535.jpg
 
Ikzelf ben niet zo'n fan van carbonfolie, maar je gebruikt het gelukkig niet overdadig.
Zoals je nu de slang vanaf je cpu hebt lopen is nog niet ideaal (omdat het over je geheugen hangt), maar dat vind ik mooier dan eerst (hangend tegen je videokaart).

Voor de rest ziet het er wel strak uit. :112:
 
Om te beginnen met zulke specs is super.
Ik zou zeggen dat je er heel iets moois van kan maken.
In het begin werkte ik ook met soft tubing "ik wist niet beter". Later wil het oog ook wat en werd ik gegrepen door het modding virus.

Als je het geduld kunt opbrengen en het geld er voor hebt dan zou ik er nog wel wat aan verbouwen.

Er zijn genoeg mooie voorbeelden te vinden van verbouwde 900D's

Google maar eens op SingularityComputers op Youtube of bezoek de website van Coldzero.eu "die maakt veel custom onderdelen voor de case".

Veel plezier met het modden.
 
Dank je ik zou heel graag ridgid tubing willen maar weet helemaal niet hoe ik aan zoiets moet beginnen en wat ik allemaal nodig heb hiervoor anders zou ik het heel graag willen zal eens kijken op de links die u doorgeeft is er niemand in de buurt van weert die weet hoe dit moet?
 
Dank je ik zou heel graag ridgid tubing willen maar weet helemaal niet hoe ik aan zoiets moet beginnen en wat ik allemaal nodig heb hiervoor anders zou ik het heel graag willen zal eens kijken op de links die u doorgeeft is er niemand in de buurt van weert die weet hoe dit moet?

Dat dacht ik in het begin ook. Deze week ben ik voor het eerst aan de slag gegaan met rigid tubing en ikzelf vind het leuker en mooier dan flex tubing.

Als je ervoor kiest is dit wat je nodig hebt ...

Rigid met buigen:
- Fittingen voor aan je onderdelen
- Rigid tube
- Zaag
- Deburrer (om de scherpe randjes van de zaageinde af te halen)
- Heatgun
- Silicoon/rubber slang voor in je tube tijdens het buigen

+ eventueel tools om te helpen bij het maken van de bochten

Rigid zonder buigen:
- Fittingen voor aan je onderdelen
- Fittingen voor de bochten (45 en/of 90 graden, S-bochten, etc ...)
- Rigid tube
- Zaag
- Deburrer
 
Dat dacht ik in het begin ook. Deze week ben ik voor het eerst aan de slag gegaan met rigid tubing en ikzelf vind het leuker en mooier dan flex tubing.

Als je ervoor kiest is dit wat je nodig hebt ...

Rigid met buigen:
- Fittingen voor aan je onderdelen
- Rigid tube
- Zaag
- Deburrer (om de scherpe randjes van de zaageinde af te halen)
- Heatgun
- Silicoon/rubber slang voor in je tube tijdens het buigen

+ eventueel tools om te helpen bij het maken van de bochten

Rigid zonder buigen:
- Fittingen voor aan je onderdelen
- Fittingen voor de bochten (45 en/of 90 graden, S-bochten, etc ...)
- Rigid tube
- Zaag
- Deburrer

Dit zijn dan weer andere fittingen? weer een heel investering dan :D

ivm lekken enz hoe zit dit want heel vast zitten deze toch niet wel ?
 
Om te beginnen met zulke specs is super.
Ik zou zeggen dat je er heel iets moois van kan maken.
In het begin werkte ik ook met soft tubing "ik wist niet beter". Later wil het oog ook wat en werd ik gegrepen door het modding virus.

Als je het geduld kunt opbrengen en het geld er voor hebt dan zou ik er nog wel wat aan verbouwen.

Er zijn genoeg mooie voorbeelden te vinden van verbouwde 900D's

Google maar eens op SingularityComputers op Youtube of bezoek de website van Coldzero.eu "die maakt veel custom onderdelen voor de case".

Veel plezier met het modden.

Ben op de site geweest van Coldzero en ga daar een mooie bestelling plaatsen zodra ik kan mooi spul hebben ze daar hoe zit dit met levering hoe lang duurt dat ongeveer?
 
Dit zijn dan weer andere fittingen? weer een heel investering dan :D

ivm lekken enz hoe zit dit want heel vast zitten deze toch niet wel ?

Ja, dit zijn compleet andere fittingen. Bij rigid tubing zit de tube vast door middel van een rubbere O-ring die onder druk op de tube zit. In de Highflow winkel staan bij sommige fittingen goede foto's hoe dit precies werkt.

Ben op de site geweest van Coldzero en ga daar een mooie bestelling plaatsen zodra ik kan mooi spul hebben ze daar hoe zit dit met levering hoe lang duurt dat ongeveer?

Bij mij duurde het 2 dagen (woensdag besteld en vrijdag bezorgd), maar ik weet dat Bjorn het de volgende dag binnen kreeg.
 
Ja, dit zijn compleet andere fittingen. Bij rigid tubing zit de tube vast door middel van een rubbere O-ring die onder druk op de tube zit. In de Highflow winkel staan bij sommige fittingen goede foto's hoe dit precies werkt.



Bij mij duurde het 2 dagen (woensdag besteld en vrijdag bezorgd), maar ik weet dat Bjorn het de volgende dag binnen kreeg.

oh dat valt goed mee dan en ja dat wordt dan terug een dure bedoeling als ik die allemaal moet vervangen
 
Dat ROG logo bij de bovenste is heel vet, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Zoiets zou ik ook wel willen toevoegen bij mijn bays. :)

Voorderest nice build, hou wel van strak.

Dank je en dit is een sticker die ik zelf heb afgedrukt maar dit gaat waarschijnlijk vervangen worden door een plaat van coldzero en deze dan bestickeren met carbon denk ik
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason Bitspower BIG SALE% ?️ HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Aanbieding: 1x Chieftec BIG Tower met waterkoeling set HighFlow Computer Cooling Shop 0
N Big Chief Bigger Gallery & Build Logs 2
Adam Vandervorst Project big d Gallery & Build Logs 56
ForresT Big Tasty terug bij de Mac Algemene Discussies 91
B [2011] The Big Year Films / Movies 2
bundymania [INACTIVE] Bundymania Big Special Sale Thread - check it out now ! Updates Verkocht 18
bundymania REVIEW: CPU Waterblock f. S775 - Big Roundup HighFlow Product Reviews 0
M Lian li p80 i7 gamingmonster ( Big & blue ) Gallery & Build Logs 25
MrGiorgio Bezuinigen of big spender Algemene Discussies 38
Wouter Dutch_Boy / Wouter / PC: Big-Boy I Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
Slade Blue and Red, or Red and White Tubes? What looks better? HighFlow Forum 1
HighFlow Gefeliciteerd, Red Falcon. Felicitaties 0
Rammstation PrimoChill FI-V-BR Vortex Black POM Flow Indicator - Blood Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
M-O-D Powercolor RX 5700xt red dragon Waterkoeling 2
P advies clear red coolant non-uv Waterkoeling 6
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
iSP Alpenföhn Wingboost 2 120mm Blood Red Review (English) HighFlow Product Reviews 0
G Nzxt s340 black/red Gallery & Build Logs 0
P Red Harbinger Fmj Series reservoir cover HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
R Titanium Red Gallery & Build Logs 7
J joeri1 / Joeri / Red Storm Gaming-PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Hightower Bitspower Pump Cooler For DDC/MCP355 (Red) - BP-DDCPC-RD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Dirk Kramer Red Carbon desk build Gallery & Build Logs 15
A Mayhem pastel red? Waterkoeling 5
DjangoSoe -Red NineHundred- By DjangoSoe Gallery & Build Logs 11
the_cyberspace Mayhems X1 UV Red Coolant 1Ltr HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Red Haze (pc-d600) Gallery & Build Logs 17
volcom Aerocool DS Dead Silence Fan 120mm Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
C ASUS Republic of Gamers FERRARI RED Liquid Cooled PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
B BitFenix PSU 8-Pin - 8-Pin PCI-E Verleng Kabel 45CM Sleeved Red/Black Cases en Modding 4
Freddy Red Harbinger FMJseries Reservoir covers, uit voorraad leverbaar! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
volcom phobya extension 3 pin 30 cm UV Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Cooler Master Jetflo 120mm Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
D [IN-ACTIVE] RESERVOIR BITSPOWER (Bitspower Water Tank Z-Multi 250 - POM - Ice Red) Verkocht 0
PlayGamble Mayhems Pastel RED HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
PlayGamble Red Black White MOD Gallery & Build Logs 5
B XSPC LCD Temperature Sensor V2 - Red + G1/4 Plug Sensor HighFlow Product Suggesties en Nieuws 18
jev09 The Desk "Red Dragon" Gallery & Build Logs 52
canonchiel [VERKOCHT] Bitspower G1/4 Deep Bold Red 1/2 Fitting 11 stuks Verkocht 0
G AGB-O-Matic Red of Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
yamaha_R1 a real "RED" CATHODE ? does it exist? Cases en Modding 12
R Blood Red kleur, welke koelvloeistof met welke slang? Waterkoeling 1
l3p [VERKOCHT] 5 x BitFenix Spectre Pro Led Red 120mm Verkocht 4
l3p [VERKOCHT] 3 x Enermax T.B. Vegas Duo UCTVD14A 140mm Fan - Blue/Red- 1500RPM Verkocht 9
l3p [VERKOCHT] Enermax T.B. Apollish Red 4x 140mm & 1x 120mm Verkocht 9
l3p Cross by Red Harbinger Gallery & Build Logs 219
K Aerocool Strike-X Panel Fan Controller Red Hardware & Software 0
DieHard vraagje: Aerocool RS12 Carbon Fiber 120mm Fan - Red Overige Koeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan