• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Purpura (XPS 720)

Ok tijd om eens verder te gaan met deze mod. Door deze mod een tijdje links te laten liggen. Heb ik een andere idee gekregen voor de afwerking van de voorkant van de case.

+ Nog een extra sponsor voor dit project Nate van E22 heeft gezorgd voor de windows en top reservoir. Waar voor dank. :)






Ineens maar andere kleur paars me besteld omdat deze een vele mooiere kleur heeft dan die van MDPC. Dus alle paarse sleeve word nog vervangen door Teleios sleeve.




Heb alleen nog een extra window nodig voor het zijpaneel.


Terug naar de case, om het even op te frissen dit was mijn eerste idee voor de voorkant van de case.


Zoals je kan zien laat het eerst idee nog veel te veel openingen zodat je alles nog kan zien wat er achter zit. Dit wil ik dus vermeiden en ben daarom aan een ander design begonnen.













Zo dat was het weer. :)
 
Update!
We zijn weeral een paar maand verder sinds er een update is geweest. Ondertussen zijn er paar verschillenden dingetjes gebeurd. De paarse sleeve is veranderd door ander paar dat meer bij de kleur van het vloeistof past.
Dan het reservoir even een polier beurt gegeven.






HDD en SSD bracket voorzien voor achter het mobo.






Vervolgens het top window en top reservoir uitgezaagd in het top paneel. Ook heel de loop verder afgemaakt met koperen buizen. Deze moete nog opgeschuurd en gepolierd worden.










Deze week is er ook nog een pakje binnen gekomen van Parvum Systems


Zij hebben voor een nieuwe set windows gezorgd.
Thx Justin :)





Vervolgens aan de slag gegaan met het uitzagen van de openingen voor de ramen. Met dit als eindresultaat.







ineens even alles getest of het mooi past.









Nu nog wachten op de PSU en CPU Cover :)
 
Ondertussen is het laatste pakje binnen gekomen van Bouwplastics.nl





Kon het niet laten om de PSU cover even te buigen en zien hoe het er uit zou zien.





Spijtig genoeg is het heel druk op het werk tot gevolg weinig tijd voor de laatste stukje in orde te brengen.
 
Laatst bewerkt:
Kleine preview voor de volgende update.

DSC00844800x600_zps9159eb85.jpg


:)

mooi mooi
 
Wow Alain, dat ziet er echt mooi uit. Het level van detail is echt geweldig. Je moet een hoop tijd hebben gestopt in het ontwerpen van al die onderdelen. Ik vind die tekening op de grafsche kaarten ook wel vet. Komen er nog speciale backplates op? Daarnaast vraag ik me af of je de case zo wit houd of dat je er nog een paar van die tekeningen op maakt?

Voor de rest een en al respect
 
ziet er geweldig uit
Dank je Brutus :)
Wow Alain, dat ziet er echt mooi uit. Het level van detail is echt geweldig. Je moet een hoop tijd hebben gestopt in het ontwerpen van al die onderdelen. Ik vind die tekening op de grafsche kaarten ook wel vet. Komen er nog speciale backplates op? Daarnaast vraag ik me af of je de case zo wit houd of dat je er nog een paar van die tekeningen op maakt?

Voor de rest een en al respect
Sorry voor late antwoord maar ik denk dat deze update meer gaat zegen dan woorden. :p
Wajoo! dat ziet er mooi uit!
Dank je Chilliewillie

Het is dan zo ver na het lange wachten is de mod eindelijk klaar. De basis was de Dell XPS 720 waarvan alleen de buitenste panelen herbruikt zijn en de rest volledig custom gemaakt voor deze case. Het resultaat mag er zijn en dit had niet gelukt door de hulp van verschillende sponsors die mij hebben gestuend in dit project.
Waar voor dank!
GigabyteBanner_zpsaa647be5.png

EKBanner02_zpsb1eb7332.png

CoolerMasterBanner_zps083220e9.png

NoctuaBanner_zpse9cedaee.png

Highflowbanner_zpsdd889268.png

logo_zpsuwsjdquj.png

E22banner_zps3d8df322.png






















































Dat was het weeral. Ik hoop dat jullie even hard hebben genoten van dit project als ik zelf. :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan