Sw333t I Love my NUC 5 april 2015 #522 Met de familie (mijn ouders, mijn zus en mijn 2 nichtjes): Mijn vrouw nam de foto, die heeft net als ik een hekel aan de camera (ik sta er weer zo lomp op). Morgen waarschijnlijk weer, maar hoop dan weer wat ruimte in de trommel te hebben.[[[[ Laatst bewerkt: 5 april 2015
Met de familie (mijn ouders, mijn zus en mijn 2 nichtjes): Mijn vrouw nam de foto, die heeft net als ik een hekel aan de camera (ik sta er weer zo lomp op). Morgen waarschijnlijk weer, maar hoop dan weer wat ruimte in de trommel te hebben.[[[[
MrGiorgio De Planner 5 april 2015 #523 Hier mogen natuurlijk de lekkere dingen van afgelopen TP13 niet ontbreken Op vrijdagavond bij Smeagol Op zaterdagochtend Friese oranjekoek En op zaterdagavond
Hier mogen natuurlijk de lekkere dingen van afgelopen TP13 niet ontbreken Op vrijdagavond bij Smeagol Op zaterdagochtend Friese oranjekoek En op zaterdagavond
Ubbidude Member 6 april 2015 #525 Varkensrollade met rösti en asperges. En als toetje een chocolade trifle
CDA441 Geen modder eter 9 april 2015 #527 Gisteren en vandaag sushi 5 rollen gemaakt, alles zelf opgegeten (foto toont er 1,5)
CDA441 Geen modder eter 9 april 2015 #529 Dan heb ik wel geluk dat het geen rauwe vis is, maar gerookte zalm
coolfris Moderator Forumleiding 9 mei 2015 #531 ossenhaasje met wat boontjes icm gesmolten camembert en een verrukkelijk wijntje. Daarna een beetje chocolademouse met een glaasje 10 jaar oude tawny port ernaast.
ossenhaasje met wat boontjes icm gesmolten camembert en een verrukkelijk wijntje. Daarna een beetje chocolademouse met een glaasje 10 jaar oude tawny port ernaast.
maomanna Shoutboxspammer 14 mei 2015 #533 vincent zei: van rouwe vis krijg je piertjes in je poep Klik om te vergroten... kan je goed mee vissen
vincent zei: van rouwe vis krijg je piertjes in je poep Klik om te vergroten... kan je goed mee vissen
Thierry perfectly imperfect 25 mei 2015 #534 pannenkoeken <blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/8ulxB"><a href="//imgur.com/a/8ulxB">Holy Crepe</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
pannenkoeken <blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/8ulxB"><a href="//imgur.com/a/8ulxB">Holy Crepe</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
coolfris Moderator Forumleiding 26 juni 2015 #536 Lekker zuurkoolstampotje met spekjes, appel, rozijnen, mosterd, witte wijn en een stukje rookworst.
MrGiorgio De Planner 30 juni 2015 #537 Het barbecue seizoen is geopend! Vorig jaar heb ik het zeil niet eens van mn Boretti afgehaald, maar dit jaar al weer volop bezig.
Het barbecue seizoen is geopend! Vorig jaar heb ik het zeil niet eens van mn Boretti afgehaald, maar dit jaar al weer volop bezig.
Freddy Administrator Forumleiding 30 juni 2015 #538 Oef, ik moet de zeil van mijn boretti ook maar es weer afhalen Die standaard voor de drumsticks is handig zeg!!!
Oef, ik moet de zeil van mijn boretti ook maar es weer afhalen Die standaard voor de drumsticks is handig zeg!!!
Thierry perfectly imperfect 20 juli 2015 #539 Hier 76 hamburger voor jullie om deze zomer te proberen <blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/fqSeC"><a href="//imgur.com/a/fqSeC">Burgers!</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
Hier 76 hamburger voor jullie om deze zomer te proberen <blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/fqSeC"><a href="//imgur.com/a/fqSeC">Burgers!</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>