Joren New member 11 december 2012 #1 Ik ben opzoek naar 120mm radgrill. Deze mag in het zwart of in het aluminium, geen plexi. Prijs komen we wel over uit.
Ik ben opzoek naar 120mm radgrill. Deze mag in het zwart of in het aluminium, geen plexi. Prijs komen we wel over uit.
DieHard Twello, GLD 23 december 2012 #3 Ik heb er een. Voor 4 120MM fans. Mocht je nog interesse hebben kun je me een PM sturen! Gr Kevin
Joren New member 23 december 2012 #4 Dat is een 480 grill dus, daar ben ik niet naar opzoek. Gewoon single 120mm.
coolfris Moderator Forumleiding 24 december 2012 #5 :eusa_doh: Als ik deze ad eerder had gezien, had ik 'm met het pompje kunnen meesturen. AC Ryan RadGrillz Stripes 1x120mm Silver Verzendkosten van zoiets zou ik zo snel niet weten. Past natuurlijk wel door de brievenbus. Dan is het een paar postzegels. Maar voor €5 exclusief ↑ ?
:eusa_doh: Als ik deze ad eerder had gezien, had ik 'm met het pompje kunnen meesturen. AC Ryan RadGrillz Stripes 1x120mm Silver Verzendkosten van zoiets zou ik zo snel niet weten. Past natuurlijk wel door de brievenbus. Dan is het een paar postzegels. Maar voor €5 exclusief ↑ ?
Joren New member 24 december 2012 #6 coolfris zei: :eusa_doh: Als ik deze ad eerder had gezien, had ik 'm met het pompje kunnen meesturen. AC Ryan RadGrillz Stripes 1x120mm Silver Verzendkosten van zoiets zou ik zo snel niet weten. Past natuurlijk wel door de brievenbus. Dan is het een paar postzegels. Maar voor €5 exclusief ↑ ? Klik om te vergroten... Deal! Precies wat ik zoek. Gok op zo'n 1,50 verzendkosten dus maak deze week nog even 7,00 euro naar je over. Zie maar wanneer je het opstuurd
coolfris zei: :eusa_doh: Als ik deze ad eerder had gezien, had ik 'm met het pompje kunnen meesturen. AC Ryan RadGrillz Stripes 1x120mm Silver Verzendkosten van zoiets zou ik zo snel niet weten. Past natuurlijk wel door de brievenbus. Dan is het een paar postzegels. Maar voor €5 exclusief ↑ ? Klik om te vergroten... Deal! Precies wat ik zoek. Gok op zo'n 1,50 verzendkosten dus maak deze week nog even 7,00 euro naar je over. Zie maar wanneer je het opstuurd
coolfris Moderator Forumleiding 25 december 2012 #7 Joren zei: Deal! Precies wat ik zoek. Gok op zo'n 1,50 verzendkosten dus maak deze week nog even 7,00 euro naar je over. Zie maar wanneer je het opstuurd Klik om te vergroten... Zal na de kerst worden. PM je als i onderweg is.
Joren zei: Deal! Precies wat ik zoek. Gok op zo'n 1,50 verzendkosten dus maak deze week nog even 7,00 euro naar je over. Zie maar wanneer je het opstuurd Klik om te vergroten... Zal na de kerst worden. PM je als i onderweg is.
Joren New member 25 december 2012 #8 Loon binnen hier, kun je weer een pak douwe egberts halen voor deze koude kerstdagen