• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Webshop kortingpunten

Cakeageddeon

New member
Goedemiddag Highflowers,

Ik heb hier een redelijk grote bestelling gedaan op de webshop en ik had nog 8 van die kortingpunten liggen van mijn vorige kleine bestelling. Ik heb met ideal betaald en die korting punten gebruikt aangezien ik hier niet zo bijzonder vaak kom. (á 1,60 euro)

Nu las ik vandaag (circa 1 week na de bestelling) dat het niet mogelijk is om met ideal te betalen en die kortingpunten te gebruiken! Wat gaat er nu gebeuren met mijn bestelling? Ik wil graag mijn spullen zsm ontvangen nadat highflow terug is van vakantie.
 
Goedemiddag Highflowers,

Ik heb hier een redelijk grote bestelling gedaan op de webshop en ik had nog 8 van die kortingpunten liggen van mijn vorige kleine bestelling. Ik heb met ideal betaald en die korting punten gebruikt aangezien ik hier niet zo bijzonder vaak kom. (á 1,60 euro)

Nu las ik vandaag (circa 1 week na de bestelling) dat het niet mogelijk is om met ideal te betalen en die kortingpunten te gebruiken! Wat gaat er nu gebeuren met mijn bestelling? Ik wil graag mijn spullen zsm ontvangen nadat highflow terug is van vakantie.

Even een mailtje sturen naar sales@highflow.nl met je verhaaltje erbij en dan moet dat goed gaan komen zodra ze terug zijn ;)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Robin dikte radiatoren webshop details. HighFlow Webshop 5
HighFlow *update* Webshop weer geopend! Webshop was gesloten van 15 juni tot 19~21 juni 2020, i.v.m. grote update HighFlow Computer Cooling Shop 13
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
Freddy Tijdelijke probleempjes met webshop (error 404, pagina niet gevonden) HighFlow Webshop 1
M Ervaring webshop op gsm HighFlow Webshop 5
Freddy HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier HighFlow Computer Cooling Shop 85
Freddy Dinsdag 10 - Zondag 15 mei webshop gesloten i.v.m. update! HighFlow Computer Cooling Shop 13
Freddy Testers voor onze nieuwe webshop gezocht HighFlow Webshop 10
vincent opstarten webshop hulp gevraagd Algemene Discussies 35
Viepert Niet te vinden op webshop, tang voor voedingkabels HighFlow Webshop 8
N Super webshop! HighFlow Webshop 0
P Super webshop HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy HighFlow Beste Webshop: Hardware.info Awards 2011, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 17
Freddy HighFlow Beste Webshop: Tweakers Gouden Steeksleutel, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 36
Freddy Feedback Webshop 2.0 HighFlow Webshop 32
Freddy Na flinke update, Webshop weer open! Bugs melden aub HighFlow Webshop 26
Freddy Contest: Nieuwe header voor de webshop! HighFlow Webshop 67
MaartenvdE Prijs op een webshop verkeerd (erg laag), moeten zij leveren als ik bestel en betaal? Hardware & Software 6
Freddy Storing webshop en forum afgelopen weekend HighFlow Computer Cooling Shop 0
Quadcore Forum traag , maar webshop is oke HighFlow Forum 9
Exeon LET OP! Webshop 4AllClients is failliet Algemene Discussies 2
A Webshop paginas springen steeds naar laagste punt HighFlow Webshop 10
aadje93 Beste koelpasta in webshop Overclocking 7
Freddy Webshop Waardepunten Systeem, ideaal voor vaste klanten! HighFlow Webshop 123
Freddy Webshop bereikbaar? HighFlow Webshop 0
Robin Amperés info bij fans in de webshop HighFlow Webshop 11
Freddy Webshop Bug List HighFlow Webshop 92
Freddy Webshop SEO functionaliteit HighFlow Webshop 20
Wouter Probleem met winkelmandje webshop. HighFlow Webshop 2
Freddy HighFlow Webshop Forum HighFlow Webshop 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan