Nee, dit keer geen topic over CPU's, Mobo's en GPU's, maar over game randapparatuur.
Wat voor game randapparatuur gebruiken jullie en voor welke games?
Ik heb (bijna 8 jaar geleden alweer, maar hij doet t nog steeds) op aangeven van een clan genoot een speedpad gekocht.
Moet zeggen dat het in het begin erg wennen was, maar zou geen FPS meer zonder kunnen spelen!
Dus aanschouw mijn Belkin Nostromo n50 (ja ja oude versie
) voor o.a. COD4:
Ligt prima in de hand, zou alleen wel een update mogen hebben op het gebied van doorvoersnelheid (dit is nog een USB 1.0
)
Daarnaast gebruik ik ook een redelijk oude lasermuis, maar... If it ain't broke, don't fix it
Microsoft (en Razer) Habu:
Heb hem op 1600 DPI staan en 1000 MHz Ultrapolling. Heerlijk ding!
Dan heb ik nog een Thrustmaster T-Flight Hotas X Flight Stick waar ik HAWX op heb gespeeld (maar waar ik nu niks meer mee doe...)
En in een heel ver verleden nog wel eens een race stuur, maar dat plastic ding is geen vermelding waard
*** EDIT ***
Mn muismat vergeten:
Steelserie QcK XL
Lekker groot
En headset:
Creative HS-900
Prima ding, maar mn oude Sennheiser was beter... kost ook wat meer.
Wat voor game randapparatuur gebruiken jullie en voor welke games?
Ik heb (bijna 8 jaar geleden alweer, maar hij doet t nog steeds) op aangeven van een clan genoot een speedpad gekocht.
Moet zeggen dat het in het begin erg wennen was, maar zou geen FPS meer zonder kunnen spelen!
Dus aanschouw mijn Belkin Nostromo n50 (ja ja oude versie

Ligt prima in de hand, zou alleen wel een update mogen hebben op het gebied van doorvoersnelheid (dit is nog een USB 1.0
Daarnaast gebruik ik ook een redelijk oude lasermuis, maar... If it ain't broke, don't fix it
Microsoft (en Razer) Habu:

Heb hem op 1600 DPI staan en 1000 MHz Ultrapolling. Heerlijk ding!
Dan heb ik nog een Thrustmaster T-Flight Hotas X Flight Stick waar ik HAWX op heb gespeeld (maar waar ik nu niks meer mee doe...)

En in een heel ver verleden nog wel eens een race stuur, maar dat plastic ding is geen vermelding waard
*** EDIT ***
Mn muismat vergeten:
Steelserie QcK XL

Lekker groot
En headset:
Creative HS-900

Prima ding, maar mn oude Sennheiser was beter... kost ook wat meer.
Laatst bewerkt: