• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Enkele algemene beginners vragen betreffende merk verschillen

Beste mensen,

Ik dacht eerst om een Koolance RP-452X2 te gebruiken in combinatie met een Koolance PMP-450.

Stel nu dat ik het grote Koolance RP-452X2 weglaat samen met de Koolance PMP-450 en deze vervang door een Swiftech MCP35X met bijhorend reservoir.
Hoe zit het met de koeling capaciteit ? Overkill voor 1 CPU & GPU ?

en wat is beter (1x 360rad) of een combinatie van een (1x120rad en 1x240rad) zoals hier op de foto te zien.

Vraag is ook nog steeds welke case : zoveel keuze, ongelooflijk, CM haf X, CM storm trooper, CM cosmos II, Corsair 800D .... too much choice ....

Ik ben compleet nieuw in de waterkoeling setups dus moeilijk kiezen tss al die verschillende onderdelen en welke nu beter zijn. (bedoeling is een IVY 3770K te koelen en 1x GTX580.)

Bedankt voor het advies.
 
Of wellicht nog wachten op de CM Storm Stryker?

Is de witte variant van de CM Storm Trooper.

Ziet er gelikt uit.

Ik dacht eerst om een Koolance RP-452X2 te gebruiken in combinatie met een Koolance PMP-450.

Stel nu dat ik het grote Koolance RP-452X2 weglaat samen met de Koolance PMP-450 en deze vervang door een Swiftech MCP35X met bijhorend reservoir.
Hoe zit het met de koeling capaciteit ? Overkill voor 1 CPU & GPU ?
Welke is trouwens de beste ? de koolance of de swiftech ?

en wat is beter (1x 360rad) of een combinatie van een (1x120rad en 1x240rad) zoals hier op de foto te zien.

Kan iemand mij hier nog een antwoord op geven aub ? :|
Er zitten hier toch vast wel enkele experts ter zake die mij iets meer duidelijk kunnen geven ? :icon_pidu:
Bedankt alvast voor jullie tijd en moeite.

gr.
Math.
 
een 35x is een zeer krachtige pomp,meeeeeeeeer dan voldoende voor zelfs een dual gpu,cpu,mobo en twee rads of iets dergelijk