• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vissa's 600T 4 fun!

Thanks!

Fillport aangesloten:

v3dh6c.jpg




Slangen ook maar gedaan:

2cdx4jq.jpg




En gevuld met melk:

2pri6th.jpg




Staat nu eindelijk lekker te circuleren. Wat een hels karwei was het om de pompen draaiende te krijgen, althans pompende. Door de hoeveelheid lucht in het systeem wilde ze maar niks aanzuigen/verpompen. Maar uiteindelijk kwam hij door!

Straks de rest van de hardware terug bouwen en de kabels weg werken! Ik denk dat ik de SSD's weg stop achter het rechter zijpaneel. Zonde om weer zo'n grote HDD cage erin te zetten. :p

Stay tuned!
 
ghahaha :')
ben je van plan sli te gaan met je 580's ? of ga je voor (kut)amd :D

Hahahaha! Ik heb al een 3 way GTX580 setup gehad. Ik wacht nog heel eventjes af, aangezien Nvidia's GTX600 serie dus blijkbaar toch op korte termijn al komt. Dan komen er sowieso minimaal 2 680's. :)


Ziet er goed uit allemaal! Hardware / koeling die ik gebruik is bijna identiek aan die van jou daarom 5 sterren! :p

Echt heel mooi, succes verder :)

Ik vroeg me af of het Koolance RP-452X2 reservoir zijn geld rechtvaardig maakt. Ik wil er namelijk misschien ook zo 1 aanschaffen en mijn EK reservoir verkopen. Zelf wil ik wel dan een swiftech micro reservoir erboven plaatsen, deze heb ik toch nog over :)

Ik vind het een prachtig reservoir. Heb wel een tijdje zitten kutten om de loop te ontluchten. Toen ik de pompen voor het eerst startte, met beide reservoirs vol, klonk het alsof er lagers aan alle kanten de pompen uit sprongen. Toen ze eindelijk vloeistof hapte wilde ze het niet verpompen, aardig lang bezig geweest het voor elkaar te krijgen. Maar het werkt nu magnifiek! :)
 
zeer mooi geworden, ik vind het ook wel leuk dat wit meer en meer begint terug te komen in cases/mods :)

Thanks! Ben zelf een groot fan van wit, vind het erg geslaagd!


Zeer mooie foto's ben jaloers op je camera :p. Maar waarom een 3930k en 3960X? De experts zeggen dat de 3930K beter is dan de 3960X op overclock gebied.

Thanks!! De 3960X had ik al een tijdje, de 3930K heb ik er laatst bij genomen. Ik ga straks aan de slag wat de max multiplier is van beide, dan weet ik gauw genoeg welke van de 2 het snelst is! :p


oogstrelend mooi :D

Bedankt Vinnie! :)
 
Heel mooi gedaan Vissa niet te veel toeters en bellen just the way i like it :D

Heb wel 1vraagje waarom koel je de GPU ook niet met water aangezien je toch genoeg radiatoroperavlakte hebt voor alles te koelen?
 
Heel mooi gedaan Vissa niet te veel toeters en bellen just the way i like it :D

Heb wel 1vraagje waarom koel je de GPU ook niet met water aangezien je toch genoeg radiatoroperavlakte hebt voor alles te koelen?

Thanks! Opzich geen gekke vraag, de GTX580 heeft geen lang leven meer bij mij dus ik vond het zonde daar een blok voor te kopen. De nieuwe gpu's worden wel meegepakt in de loop! :)
 
29381ed.jpg



CPU wisseltijd!

Stop ik net de 3930K er in, boot de PC, meteen bootmessage: System Unstable, running multi 12x. What the hell! Inderdaad, multi 12x, verhogen naar de std multi gaf meteen een uitval van de PC. Temperatuur was ook niet af te lezen in CPU-Z, het zal toch niet waar zijn!

Bios update? 0604 stond er op mijn REX4, ohh ze zijn al bij 1101. :D Geupdate en het werkt gelukkig als een zonnetje. :p Toch maar wat vaker bij houden die biosjes! :042:

Nu max multi vinden van de 3930K! :)
 
Maar weer eens even wat laten horen!

Ik hoop v/d week wat nieuwe WC spulletjes te mogen ontvangen, ze liggen bij de douane voor inklaring. :p Ook zijn Kier en Wwwicked nog druk bezig voor mij! :) Hopelijk komt dat ergens volgende week binnen. :)

Als straks de loop uit elkaar moet ga ik proberen het 200mm rad 180 graden te draaien. Stom dat ik dat niet direct zo heb gehangen. Dit is echt een pain in the ass met ontluchten en het zal er strakker uitzien. Eens kijken of dat past, anders blijft het zo!

Tot snel! ;)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
X Gefeliciteerd Vissa!! Felicitaties 7
Vissa Case keuze, vote for Vissa! Cases en Modding 12
Vissa Vissa's Iced Testbench Gallery & Build Logs 241
C Gezocht: Acrylic side panel 600T Cases en Modding 0
U Corsair 600T licht gemod met waterkoeling. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
H [IN-ACTIVE] Corsair 600T Plexi glass door or Window. Gevonden 4
S Advies Corsair 600T - Eerste WC Build Advies Waterkoeling Setup 1
Rooneys Plofbox 600T Gallery & Build Logs 37
D 5.25" bay intake ventilator Corsair Graphite 600T - opties? Cases en Modding 8
K Nieuw project case modding / waterkoeling Corsair 600t Advies Waterkoeling Setup 34
Tokke Corsair Graphite 600T Watercooled? advies graag Advies Waterkoeling Setup 12
arwin74 [VERKOCHT] Corsair 600T Verkocht 4
W [VERKOCHT] Corsair 600T Verkocht 14
kier Corsair Graphite 600T MbK Gallery & Build Logs 132
R Corsair Graphite Series 600T SE White HighFlow Product Reviews 2
Johnny Corsair 600t Black sidepanel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
X [VERKOCHT] Corsair Graphite Series™ 600T Mid-Tower Case Black Verkocht 10
R Corsair 600T SE White - Build Log Gallery & Build Logs 37
R Nieuwe Corsair Kasten, o.a. 600T Wit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 43
Blackruby Corsair Graphite 600T HighFlow Product Suggesties en Nieuws 33
Sw333t Forum Plugins/Mods voor fun, wel of niet doen? HighFlow Forum 21
D [FUN] super casefan Overige Koeling 9
J [FUN] Tellen met plaatjes Algemene Discussies 156

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan