• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Jean Paul's SR-2

Very nice work. Maar zag zo tussen neus en lippen door dat je wel al 2 waterblokken voor de cpu jebt..... yerwijl je pas 1 cpu hebt ?

Dat is correct , maakt verder niet uit ? ziet er ook zo dom uit zonder dat 2e wc blockje plus krijg mijn loop zo teminste goed. Protect kapje zit nog gewoon over het socket hoor :)

Elke keer schrik ik weer van die 12 repen ram...
Nice!!

Hahaha , Ja het zijn er redelijk veel ja :D
 
Dat mobo zorgt er wel voor dat je case mooi opgevuld geraakt. :D
Die 6pin power van de VGA's kan je mooi langs het mobo tussen de GPU's laten lopen dat je er amper iets van zal zien.
Ziet er in ieder geval al goed uit
 
Dat mobo zorgt er wel voor dat je case mooi opgevuld geraakt. :D
Die 6pin power van de VGA's kan je mooi langs het mobo tussen de GPU's laten lopen dat je er amper iets van zal zien.
Ziet er in ieder geval al goed uit

Was ook de bedoeling ! , maar aangezien sleeving kabels dikker maakt past het net niet :(
En ik vind de gedachte niet geheel prettig dat er op een sr-2 kabels liggen te schuren :p
 
Update !:)

Deze week toch nog hier en daar wat kunnen doen aan de build . Verder ook direct de Startpost aangepast wat nu 100x overzichtelijker is :)
Pictures zeggen meer :


De Hd6990 onder handen genomen netjes schoon gemaakt en blokje gemonteerd


DSC01505.jpg


DSC01508.jpg


DSC01509.jpg


De TFC 360 die je in de vorige update kon zien die ontdaan was van zijn lak , hier strak opnieuw in de lak is erg netjes gelukt moet ik zeggen

DSC01515.jpg


DSC01516.jpg


DSC01518.jpg


Alle NoiseBlockers gesleeved

DSC01511.jpg


DSC01513.jpg


Tweek pakjes mogen ontvangen van Freddy ,waar van 1 pakje een ''korting / sponsering'' thx nog..

Wat zat er in dit pakje :

- 1x EK Coolstream XT240

- 4x Bitspower Compression Fittings

- 2x Bitspower Stop fittings

- 1x Bitspower rotarty fitting

- 2x Noiseblocker 120 mm fan


DSC01519.jpg


DSC01520.jpg


Het ander pakje wat arriveerden bevatten 2x een Lamptron FC8 voor alle fans te regelen , ledstrip , DDC355.
En een 1meter 3/8 slang voor mijn drainpunt te monteren.


DSC01521.jpg


Dit was hem tot de voglende :)


Ps @ Freddy .

Voor de sponsering was afgesproken een link naar de shop + banner ect hier word aangewerkt ik ben hier totaal nieuw in dit word mij binnenkort uitgelegt door een persoon :) moet ik toch ooit eens gaan leren net zoals photo shop :sarc:
 
Kleine update vandaag !:)

Gister aantal dingen bestelt voor verder te gaan met de build en vandaag al mogen ontvagen supaah !:)


Het aller eerste pakketje was van HighFlow
Freddy dacht laat ik hem gewoon eens wat flessen Andy geven i.p.v de echt onderdelen ( jij bastard ! :sarc:)


DSC01528.jpg



Maar ''ooooh nooo'' er zat toch het juist spul in :D

DSC01530.jpg


Wat zat er in :

1x 2,5 meter pack Feser black tubing
1x 2 meter Feser Red tubing
1x 3/8 fittingen
2x 1 liter ultra pure ( wat op voorraad is nooit slecht)
1x een lolly


Toen kwam het tweede pakje binnen ? hmm wat is dit:hmm


DSC01531.jpg


DSC01532.jpg

Juist mijn tweede Xeon 5645 is binnen heb gekozen voor nog 1x deze cpu was eerst nog aan het twijfelen voor een iets snellere variant te pakken maar dit was zo debiel bedrag dat ik het heb gelaten .

DSC01533.jpg


DSC01534.jpg


DSC01535.jpg


DSC01536.jpg


Dat was hem tot de volgende :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan