• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[REFUSED] Persoon wie 18+ is en zich wil identificeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

olympus

zander
hallo iedereen :)

Ik ben opzoek naar iemand die zich als 18+ kan en wil identificeren. Dit i.v.m het bestellen van een dedicated server. maar het bedrijf wil iemand hebben die 18+ is. Omdat ik dit zelf niet kan en verder ook niemand kent die het zou willen doen probeer ik het hier maar. Is dus niet de bedoeling om Illegale dingen mee te gaan doen. Sterker nog ik wil je als je het niet vertrouwt mijn e-mail inlog gegevens geven zodat je zeker weet dat het prive blijft.

Als iemand dit zou willen doen kan hij contact met mij opnemen d.m.v een PM.

(Johnny/Das Experiment, Ik weet niet of dit toegestaan is maar niet geschoten is altijd mis :))
 
Bij 18+ denk ik aan je ouders? Zij die momenteel nog financieel verantwoordelijk zijn voor het doen en laten van hun kinders?
 
Tja, je vraagt nu wel iemand om garant te gaan staan voor jou / jullie. Om eerlijk te zijn, ik zou me er niet aan willen wagen.
 
Dat is jouw keuze. ben je geheel vrij in. Het volledige account komt op naam van iemand anders te staan. Er moet alleen iemand zijn die zich kan identificeren als 18+

Maar zoals ik in mijn begin post ook al zijn. Wie niet waagt wie niet wint ;)
 
Best Olympus,

Als ik heel eerlijk ben weet ik niet zo goed wat ik met dit topic aan moet.
Ik laat hem staan maar zou jij dan wat meer aanvullende informatie willen neerzetten?

- Waar wil je de server gaan huren.
- Krijgt de gene die zich identificeert een 'reserved slot' op de server?
- Wat moet de persoon doen? kopie ID kaart? etc etc
- 'Garantie' ?

Mvg,

Remy
 
Ik vraag me dan toch wel af wat de risico's zijn voor deze persoon indien bijvoorbeeld jij de verplichtingen richting het bedrijf in kwestie niet meer kan dragen.

Wanneer een bedrijf vraagt om iemand van 18+, dan is het meestal in verband met de financiele verantwoording.

Edit: Het is overigens niet als zeuren bedoeld richting jou, maar wil toch wel meer weten over de mogelijke consequenties.
 
Best Olympus,

Als ik heel eerlijk ben weet ik niet zo goed wat ik met dit topic aan moet.
Ik laat hem staan maar zou jij dan wat meer aanvullende informatie willen neerzetten?

- Waar wil je de server gaan huren.
- Krijgt de gene die zich identificeert een 'reserved slot' op de server?
- Wat moet de persoon doen? kopie ID kaart? etc etc
- 'Garantie' ?

Mvg,

Remy

- Waar is in de eerste instantie Dedicated Servers, vSERVERs – SERVER4YOU of Kimsufi - your range of dedicated servers from £13.99 p/m !

- Of iemand een reserved slot krijgt hangt van zijn willen af. Het is de bedoeling om er minecraft servers op te gaan draaien. dus hier zou diegene best een server gratis krijgen. Eventuele andere dingen zouden ook mogen zolang het ons niet teveel in de weg zit. (denk hierbij aan een css high fps server etc ;))

- De persoon moet een kopie van zijn ID kaart opsturen. Zoals ik al zij mag diegene dan de e-mail gegevens krijgen zodat het allemaal prive blijft.

- garantie. dat kan ik niet echt bieden. snap ook wel dat dit onaantrekkelijk word.

Ik vraag me dan toch wel af wat de risico's zijn voor deze persoon indien bijvoorbeeld jij de verplichtingen richting het bedrijf in kwestie niet meer kan dragen.

Wanneer een bedrijf vraagt om iemand van 18+, dan is het meestal in verband met de financiele verantwoording.

Edit: Het is overigens niet als zeuren bedoeld richting jou, maar wil toch wel meer weten over de mogelijke consequenties.

Ik snap wat je bedoelt. Alleen het identificeren is voornamelijk dat ze niet aan iemand geven die er verkeerde dingen mee gaat doen. Wat je met een dedicated server goed kan doen (met bijvoorbeeld een 1gbps port) is DDoS attacks doen.

En over het zeuren. Ik snap best dat het niet geheel overkomt. Want garanties kan ik gewoon niet geven. Enige garantie die ik heb is dat het voor mijn broer is welke een webhosting bedrijf is begonnen. Waar hij die wil uitbreiden met gamehosting. Welke ik allemaal ga installeren. ;)
 
Kijk, ik snap dat Wybo (en jij) snel uit willen breiden. Maar even een weloverwogen suggestie is dat Wybo over een maand of 5/6 zelf de respectabele leeftijd van 18 jaar bereikt als ik het mij goed herinner tenminste.

Het laat nu te veel vragen open, vooral op het gebied van risico voor een outsider. Een dergelijk risico zou je in mijn ogen als beginnende ondernemer niet op een outsider willen leggen, zeker niet op het moment dat je hier geen duidelijke garanties over af kunt geven.

Just my 2 cents ;).
 
Waarom huur je niet gewoon een server op Minecraft Servers : Buy MINECRAFT Server Hosting (rental)?
Heb daar altijd men servers gehuurd en nooit geen last gehad.
Zeer goede service aleen betaal je wel een beetje meer dan elders.

Het was meer de bedoeling om zelf minecraft servers te gaan verhuren dan echt op te gaan spelen. ;) (als je nog een keer goedkopere zoekt. Quality UK Game Servers - Minecraft Hosting 1.0.0, Modern Warfare 3, Counter Strike Source, Team Fortress 2, Garrys Mod, MW3 servers UK heb ik zelf ook een server bij gehad)

Kijk, ik snap dat Wybo (en jij) snel uit willen breiden. Maar even een weloverwogen suggestie is dat Wybo over een maand of 5/6 zelf de respectabele leeftijd van 18 jaar bereikt als ik het mij goed herinner tenminste.

Het laat nu te veel vragen open, vooral op het gebied van risico voor een outsider. Een dergelijk risico zou je in mijn ogen als beginnende ondernemer niet op een outsider willen leggen, zeker niet op het moment dat je hier geen duidelijke garanties over af kunt geven.

Just my 2 cents .

Voor dat gedeelte zou je meer bij wybo moeten zijn. (waar ik vrijwel 100% zeker ben dat hij hier ook mee leest) Ik zet de servers alleen maar op zodat hij ze kan verhuren. Alleen omdat ik wat beter weet wat ik aan servers zoek ben ik dus ook op zoek gegaan en dus dit topic aangemaakt.
 
Olympus,

Hoe goed de bedoelingen ook zijn, het kan neigen richting "identiteitsfraude".

Bij identiteitsfraude maakt iemand illegaal gebruik van uw persoonsgegevens. Ook wanneer u er zelf mee instemt dat iemand anders zich voor u uitgeeft, is het identiteitsfraude.
Informatie betreft identiteitsfraude kun je hier vinden.

Mede hierdoor wordt de topic gesloten en verplaatst.

Gr. Johnny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Ahtlon [REFUSED] Phobya G-Changer 360 V2 nieuw Verkocht 0
88Gamer88 [REFUSED] D-Tek FuZion v2 en XSPC RS240 UV Blue Verkocht 1
C [REFUSED] Oude game pc. Verkocht 9
M [REFUSED] Complete Waterkoelingset + meer wegens beindigen van hobby Verkocht 11
G [REFUSED] Bitspower-radiator Verkocht 6
B [REFUSED] ca. 100 uv leds 5MM Verkocht 2
B [REFUSED] Alphacool G1/4 3/8 ID - 1/2 OD fittingen nieuw in verpakking Verkocht 0
X-Tripiot [REFUSED] bitcoins vraagje Gevonden 1
NAVYVIPER [REFUSED] 2x asus gtx 570 dc2 1gb Verkocht 2
Singular1ty [REFUSED] Be Quiet! Dark Power Pro10 550W Verkocht 2
Singular1ty [REFUSED] MSI GeForce GTX780 3GB SLI set Verkocht 6
J [REFUSED] Urbeats by Dr.Dre (ongebruikt) Verkocht 0
Aequitis [REFUSED] Bay Res, Chipset block, Res Verkocht 2
K0G3L [REFUSED] Heatkiller 3.0 en EK HD4890 special edition en diverse koppelingen Verkocht 9
Viepert [REFUSED] Coolermaster Stacker 810 Verkocht 0
D [REFUSED] Innovatek Cool-Matic GTX280/260 Nieuw Verkocht 1
D [REFUSED] Innovatek Konvekt-O-Matic Maxi Plus Zilver Passieve Radiator Nieuwstaat Verkocht 1
F [REFUSED] WC Spullen en Hardware (systeem) Verkocht 0
3 [REFUSED] Corsair HX 1000W Verkocht 0
Tath [REFUSED] Koolance reservoir RP-452X2 Dual 5.25"rev. 1.3 Verkocht 1
canonchiel [REFUSED] Dual Laing DDC-1Plus MCP355 12V + 140 mm res + 2 pump coolers Verkocht 1
T [REFUSED] 800d Verkocht 2
cederieck [REFUSED!] waterkoeling onderdelen hdd voeding fan's Verkocht 6
JeanPaul [REFUSED] Alienware Aurora R3 Verkocht 1
J [REFUSED!] Monster urBeats by Dr.Dre Verkocht 1
Luculenus [REFUSED] BitsPower fitting + RX240 Radiator Verkocht 1
G [REFUSED] aprilia sr50 factory R injectie, cheap daily! Verkocht 2
E [REFUSED] leuke spullen voor weinig geld Verkocht 6
JeanPaul [REFUSED] Sr-2 Compleet of in onderdelen Verkocht 7
JeanPaul [REFUSED] overig WC spullen] Verkocht 3
Bullus [REFUSED] Gemodde promethia mach 2 Verkocht 1
H [REFUSED] Accelero Twin Turbo Verkocht 0
Fryslanboy [REFUSED] Cooler Master HAF X Verkocht 3
Legendary1985 [REFUSED] CPU, Mobo en RAM Verkocht 1
Legendary1985 [REFUSED] Enermax MaxRevo 1500W MDPC-X gesleeved Verkocht 2
W [REFUSED] PC + WC onderdelen Verkocht 20
Donnie1992 [REFUSED] Nokia Lumia 800 Zwart aangeboden Verkocht 11
F [REFUSED] Watergekoelde PC aangeboden Verkocht 2
ShaquilleMoreno [REFUSED] Lian-Li PC-A7110 Gold Edition Verkocht 3
Viepert [REFUSED] Sapphire HD5970 OC (intresse peiling) Verkocht 8
JeanPaul [REFUSED] Gtx 570 , gtx590 , hd6970 , hd6990 Verkocht 1
JeanPaul [REFUSED] GPU's GTX570 , ,GTX590, HD6970 , HD6990 Verkocht 7
P [REFUSED] Koelvloeistof 1x blauw , 2x rood Verkocht 13
Oli4v [REFUSED] Corsair HX750w MDPC-X sleeved Verkocht 20
P [REFUSED] Voeding , geheugen en videokaart te koop/ruil Verkocht 7
V [REFUSED] Playstation 3 40gb met veel accesoires en games. Verkocht 6
X-Tripiot [REFUSED] Diverse spullen Verkocht 7
P [REFUSED] Logitech 35% (Procent) kortings Coupon - Code! aangeboden Verkocht 0
H [REFUSED] 17 fans (120mm en 140mm), fan grills en overige toebehoren. Verkocht 8
AceBaran [REFUSED] Diverse watercooling Verkocht 15

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan